Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ZUBRAH pytałeś sprzedawcy? Był email od allegro o zwrocie przez sprzedawcę? W szczegółach zakupu powinna być możliwość zgłoszenia problemu z zakupem.
@ZUBRAH chodzi o zamówienie nr 946f5770-bb09-11f0-b393-5dfe2400d9b6?
W systemie nie ma zgłoszonego zwrotu. Kiedy go odesłałeś? Czy kontaktowałeś się w tej sprawie ze sprzedającym?
Paczkę z odkurzaczem wysłałem w dniu 19.11.2025r.(DPD Polska Sp z o.o.) o wszystkim pisałem dla firmy która wysłała mi ten odkurzacz a wysłany przez nich nowy odkurzacz do mnie nie dotarł co mnie ucieszyło bo go już nie chciałem.
@ZUBRAH ok, dziękuję za wyjaśnienie! W takiej sytuacji załóż proszę dyskusję (w zakładce Moje zakupy, kliknij "zgłoś reklamację lub problem") i poinformuje sprzedającego, że przesyłka nie dotarła, jeśli sprzedający nie odpowie albo będziecie mieli problemy z porozumieniem się możesz po 24h, poprosić o pomoc pracownika Allegro w dyskusji.