Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie dostałam zwrotu pieniędzy od sprzedającego za towar, który nie był zdjęty z oferty.
O braku towaru dowiedziałam się 08.04.20., już po zakupie. Dzisiaj jest 16.04.2020., a ja nadal nie dostałam zwrotu pieniędzy.
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...