Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłem kołyskę na allegro lokalnie, po paru dniach spróbowałem się skontaktować ze sprzedającą. Po dwóch dniach zadzwoniła mówiąc, że jej niema, i po przeszukaniu domu stwierdziała, że sprzedał ją już jakis inny domownik. W rozmowie prosiła, żebym spróbował to jakoś zareklamować, aby oddali jej prowizje. W allegro lokalnie takiej opcji nie ma. Powiedziała, ze za dzień, dwa, trzy odeśle mi pieniądze, ale czy faktycznie tak zamierza to nie mam pojęcia. Proszę o pomoc ze strony allegro. Pozdrawiam.
Najlepiej dyskutuj z nią przez Allegro, do dyskusji włączy się pracownik Allegro i Ci pomoże. Zawsze też w dysusji możesz sam poprosić o pomoc pracownika serwisu.
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
@silvinho9 Na allegro lokalnie nie ma prowizji, a opłata za wystawienie nie podlega zwrotowi, problem sprzedającego że nie ma towaru, poinformuj go że kasę ma na Payu musi wypłacić i oddać Ci na konto, tu zwroty z poziomu konta też nie działają, daj mu na to 3 dni i podaj dane do zwrotu i poinformuj że zgłosisz sprawę na policję o wyłudzeniu, zadziała 🙂
Jeśli to nie pomoże wtedy dopiero dyskusja na allegro i POK
Szczerze to myślałem ze pisze tutaj do kogoś z allegro, wysłałem formularz, o 16 dopiero ktoś się dyskusja zainteresuje także dzięki ale tyle to sam wiem xd
Allegro lokalne to jak **piiip** Lepiej nie płacić przelewem lecz szukać w pobliżu i jechać osobiście po towar Ludzie są rożni ,policja działa także różnie więc jeśli się decydujesz kupić na odległość i przedpłacić to ryzykujesz