Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. niedawno zakupiłam od jednej sprzedającej tutaj przedmiot. Niestety, nie dotarł on, a ona każe mi czekać. Przedmiot był zakupiony niemalże miesiąc temu, a ani po pieniądzach, ani po przesyłce nie ma śladu. Co powinnam zrobić?
young_flea - ,,, moje zakupy - szczegóły - zgłoś problem z zakupem ,, po 24H na Twoją prośbę włączy się dodyskusji administrator .
Podziwiam Twoją cierpliwość .
@young_flea Otwórz Dyskusję tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Poproś tam o pomoc Allegro.
Możesz też złożyć wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia o ile Dyskusja nie załatwi sprawy.