anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę anulować zakupu.

Client:37444139
#7 Wielbiciel

Wczoraj zakupiłem laptopa za dość dużą kwotę, zakup był dokonany z dostawą za pobraniem. Ale dowiedziałem się że bezpieczniejszym zakupem będzie przez opcję kup teraz. Po kontakcie ze sprzedającym potwierdził że to będzie najelepszy pomysł. Ponoć anulować zakup mogę tylko ja wchodząc w zakładkę „szczegóły zakupu” a następnie „anuluj zakup”. Niestety nie mam takiej akcji jak anuluj zakup, mam opcję „napisz wiadomość” i „ zgłoś problem”. Anulację musimy zrobić ponieważ sprzedający za wystawienie tego przedmiotu (prowizja od sprzedaży) ma już na koncie -475zl. Sprzedający kontaktował się z Allegro i napisali mu że tylko ja mogę anulować wchodząc na zakładki które wymieniłem wyżej. Zaznaczę że zakup dokonany jest przez allegro lokalne. Dziękuję i pozdrawiam 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

pwhydromet
#9 Pomysłodawca

Napisz mu w wiadomości decyzję o anulowaniu zakupu a on wtedy będzie mógł z tym pójść i prosić i zwrot prowizji, ostatnio też takie coś miałem i musiałem się odwołać ze screenem wiadomości od kupującego.

oznacz moderatorów

Client:37444139
#7 Wielbiciel

Dzięki za szybka odpowiedź. Jak byś mógł podpowiedzieć gdzie on później ma wysłać to zdjęcie to odwołanie, bo ani ja nie wiem i na pewno sprzedający też nie wie. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:37444139. Tak jak wspomniał @pwhydromet - najlepszym rozwiązaniem będzie poinformowanie sprzedającego o anulacji zakupu poprzez czat na Allegro Lokalnie. 
Sprzedający powinien napisać do nas dowolną drogą (np. mail, czat Allegro, Messenger, WhatsApp), opisać sytuację i dołączyć zrzuty ekranu z wiadomości na Allegro Lokalnie.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:37444139
#7 Wielbiciel

Najgorsze jest to że sprzedający dostał maila z allegro w którym jest napisane że to ja mam anulować i muszę mieć taką opcję w zakładce jak „anuluj zakup”. Ręce mi już opadają 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@Client:37444139 nie no skoro dostałeś taką wiadomość od allegro to musi tak być 🤣

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:37444139, przepraszam za uchybienie. Odpowiedź doradcy dotyczyła anulacji zakupu z Allegro, a nie z Allegro Lokalnie.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów