Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prosze o pomoc.
@dj-barti1, czy problem powtarza się, gdy próbujesz zrealizować zakup za pomocą przeglądarki?
Tak. Taki sam komunikat jest z pozycji telefonu jaki i przeglądarki chrome na komputerze.
@dj-barti1 Cześć. 🙂 Koniecznie zaktualizuj swoją aplikację Allegro Lokalnie i daj znać, czy udało Ci się dokończyć zakup. Jeśli nie, to prześlij mi proszę zrzut ekranu
To samo.
@dj-barti1 A czy masz możliwość sprawdzenia tej sytuacji w innej sieci? Wyczyść również dane aplikacji. Nie pojawiły się zgłoszenia podobnych problemów
Problemy są w apce, musisz mieć androida min8.
mam ten sam problem. probowalam z 2 telefonow w jednym przez przegladarke w drugim przez apke i nic. w komputerze to samo proba na 2 przegladarkach (usuniete cookies). dalej ten sam blad...
@Jojo-63 Prześlij mi proszę zrzuty wszystkich ekranów, na których próbowałaś (wraz z widoczną datą i godziną) i napisz z jakiej dokładnie wersji aplikacji korzystasz?
Probowalam z Android wersja 12 przez aplikacje Allegro potem sciagnelam aplikacje Allegro Lokalnie, iPhone iOS 16.2 przegladarka Safari, Mozilla i Edge w komputerze. Cookies usuniete wszedzie
Probuje co jakis czas mniej wiecej od godziny 12:00, 31 stycznia.
Wczensiejsze zakupy na allegro lokalnie normalnie moglam zaplacic lecz nie wybralam paczkomatu i pieniazki do mnie wrocily. teraz probuje kupic dokladnie te same przedmioty co kilka dni temu i nie moge wcale przejsc do strony z platnoscia.
Dzisiaj zamowilam kilka rzeczy z Allegro na dokladnie ten sam adres co wybieram w Lokalnie i dokladnie ten sam paczkomat.
@Jojo-63 Dziękuję, poprosiłam już nasz zespół techniczny o sprawdzenie tego błędu, więc jak tylko dostanę informacje w Twojej sprawie, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.