Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam .
Podczas próby zapłacenia za wylicytowany przedmiot wybieram metodę płatności i klikam zapłać, wpisuje kod blik , pojawia mi się okno
a następnie
Przy wyborze przelewu jest tak samo.
@Jakub21_86 czy potwierdzasz płatność w Twoim banku? Czy kontaktowałeś się z bankiem w celu wyjaśnienia problemu ze zleceniem płatności?
Bank twierdzi że jest to problem "zewnętrzny".
Próba wpłaty była robiona z dwuch różnych kont.
@Jakub21_86 weryfikuję sytuację i wrócę z informacją, gdy ustalę szczegóły.
@Jakub21_86 ustaliłam, że problem występuje po stronie sprzedającego - najlepiej jeśli skontaktuje się on z nami przez ten formularz, aby wyjaśnić problem.
Zrozumiałem
Dziękuję za zainteresowanie tematem.