Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W oknie potwierdzenia warunków dostawy, po naciśnięciu przycisku przejdź do płatności, pojawia się komunikat:
"Nie udało się wysłać formularza. Spróbuj ponownie"
Czynności:
Oferta wysłana do sprzedającego w celu potwierdzenia warunków dostawy -> po potwierdzeniu -> dokończ zakup -> uzupełnione dane dostawy (paczkomat oraz odbiorca przesyłki) -> przejdź do płatności -> komunikat: "Nie udało się wysłać formularza. Spróbuj ponownie"
Problem zarówno w przeglądarce jak i w aplikacji mobilnej
Będę wdzięczny za podpowiedź co zrobić by zrealizować płatność.
@Proxmus podaj proszę numer oferty, której dotyczy i zgłoszenie oraz wrzuć zrzut całego ekranu z widocznym komunikatem.
W "koszyku" jest więcej niż jedną oferta- to kilka aukcji dla których dostawca potwierdził warunki dostawy.
@Proxmus Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji, w razie potrzeby wykonaj aktualizację. Jeśli to nie pomoże dodaj proszę zrzut całego ekranu, tak by była również widoczna data i godzina oraz wskaż wszystkie oferty, których dotyczy zgłoszenie. Istotną informacją są również: dokładna wersja aplikacji, z jakiej korzystasz oraz urządzenie.