anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie mogę zapłacić za zakupy na Allegro Lokalnie

Proxmus
#7 Wielbiciel#

W oknie potwierdzenia warunków dostawy, po naciśnięciu przycisku przejdź do płatności, pojawia się komunikat:

"Nie udało się wysłać formularza. Spróbuj ponownie"

Czynności:

Oferta wysłana do sprzedającego w celu potwierdzenia warunków dostawy ->  po potwierdzeniu -> dokończ zakup -> uzupełnione dane dostawy (paczkomat oraz odbiorca przesyłki) -> przejdź do płatności -> komunikat: "Nie udało się wysłać formularza. Spróbuj ponownie"

Problem zarówno w przeglądarce jak i w aplikacji mobilnej

Będę wdzięczny za podpowiedź co zrobić by zrealizować płatność.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Proxmus podaj proszę numer oferty, której dotyczy i zgłoszenie oraz wrzuć zrzut całego ekranu z widocznym komunikatem.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Proxmus
#7 Wielbiciel#

W "koszyku" jest więcej niż jedną oferta- to kilka aukcji dla których dostawca potwierdził warunki dostawy.

oznacz moderatorów

Proxmus
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20230413-124858_Allegro.jpg

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Proxmus Sprawdź, czy masz najnowszą wersję aplikacji, w razie potrzeby wykonaj aktualizację. Jeśli to nie pomoże dodaj proszę zrzut całego ekranu, tak by była również widoczna data i godzina oraz wskaż wszystkie oferty, których dotyczy zgłoszenie. Istotną informacją są również: dokładna wersja aplikacji, z jakiej korzystasz oraz urządzenie.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów