Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem w tym, że wyszukuję produkty, po wczytaniu listy chcę zmienić rodzaj sortowania i wtedy strona nie potrafi się załadować, po długim czasie wyskakuje błąd i pojawia się komunikat:
Niepoprawny adres
Sprawdź poprawność wpisanego adresu
jeszcze niedawno wszystko działało dobrze, od jakiegoś tygodnia mam z tym problem. Nie pomogło wyczyszczenie z przeglądarki ciasteczek, historii, danych logowania itp itd. Ma ktoś jakieś pomysły?
Tak na wszelki wypadek, sprawdzałeś na innej przeglądarce czy na telefonie?
No nie dość, że mamy wymuszone sortowanie po trafności, to pewnie kolejny test po cichu, na siłę, może szykują się na usunięcie opcji sortowania 😉 kto wie, może ma to związek z wywindowaniem ich własnego sklepu w trafności na samą górę. 🤣