Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 25.03.2021 przekazałam wpłatę za telefon 190 zł + 10 zł koszty przesyłki. Po skontaktowaniu się z kupującym w dniu dzisiejszym, uzyskałam informację, iż transakcja jest już nieaktualna a pieniądze które przelałam nie dotarły do sprzedającego. Jak mogę odzyskać pieniądze - nr płatności fae6b3a2-8d77-11eb-b3d0-09a3acbe070.
Masz transakcję opłaconą? Wpłata nie została anulowana? Jeśli wpłata jest zakończona, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś w niej problem i po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro. Przy zakończonej wpłacie sprzedawca na pewno ją otrzymał i ma obowiązek wysłać towar. Gdyby Dyskusja nie pomogła, po 14 dniach ją zamknij jako nierozwiązaną i wyślij wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@RenataP30 trochę tu ciemność widzę "Po skontaktowaniu się z kupującym w dniu dzisiejszym" to kto jest kim?
Może płatność się nie udała i pieniądze wrócą do 3 dni na Twoje konto
@RenataP30 - proszę, napisz jeszcze raz, tym razem bardziej sensownie, o co Ci chodzi.
Nie możesz liczyć na konkretne odpowiedzi formułując bezsensowne zdania.