Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ALLEGRO !!!
Proszę o zwrot pieniędzy do transakcji numer : IdT 163 60 27 281 PayU Allegro.
Ta transakcja nie został zrealizowana. Proszę o potwierdzenie , fontanna nie była wysłana.
Proszę o zwrot pieniędzy albo o dowód że fontanna została wysłana.
pierwszy wpis jest mój, drugi od p. Wioletty
wpłaciłem dwa razy po 579 złotych, fontannę otrzymałem tylko raz. Proszę zatem o wysłanie drugiej fontanny lub o zwrot pieniędzy ... jest mi to obojętne.
@WREDZIA-W1 Kordian kupił drugą fontannę i zapłacił, a sprzedawca jej nie wysłał i nie oddał drugiej wpłaty informując, że ją oddał, mając na myśli pierwszą wpłatę, którą faktycznie oddał. Jeśli jest inaczej, niech Kordian sprostuje.
Właśnie chodzi o to że nie otrzymałem żadnego zwrotu ... również za tę pierwszą fontannę ...
czuje się oszukany i jest mi bardzo przykro z tego powodu ...
mogę wysłać zrzut z ekranu mojego konta bankowego , na prawdę brak jest
jakiegokolwiek zwrotu 😞
@Kordian2288 Ok. Wierzymy Ci.
Kordian, napisz jeszcze raz dokładnie o co chodzi, bo nikt do końca nie rozumie, co się stało. Kupiłeś dwie fontanny? Odesłałeś otrzymaną, wadliwą? Otrzymałeś zwrot jakiejkolwiek wpłaty, czy żadnej? Ile masz teraz fontann w domu?
właśnie nie odsyłałem tej jednej fontanny która przyszła pęknięta, p. Wiola napisała że to nie jej wina, aby reklamować przewoźnikowi ... ale ja byłem zmęczony, odpuściłem, chciałem tylko raz jeszcze ją zamówić ..
a teraz nie mam ani fontanny ani też 1.158 złotych ... masakra 😞
jestem podłamany tym wszystkim ...
Teraz masz jedną fontannę za którą zapłaciłeś dwa razy. Składaj wniosek o rekompensatę do POK do jednego zakupu, a uszkodzoną fontannę odeślij sprzedawcy w ramach reklamacji, będzie Ci musiała ją wymienić na sprawną na własny koszt, lub oddać pieniądze także za pierwszy zakup + koszt odesłania. Jeśli nie będzie chciała, rozpocznij z nią dyskusję przez Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Kordian2288 Wejdź w Kupione. Znajdź aukcję z tą fontanną, kliknij Szczegóły, zjedź stroną do dołu i otwórz dyskusję ze sprzedawcą. Do dyskusji, jak poprosisz (jest tam banerek), włączy się Allegro i dojdziecie do prawdy. Będzie dobrze 🙂
@xyz96 No, ale to jest przecież do wyjaśnienia ze sprzedawcą. Nie sądzę, by kobieta chciała go okraść. Może to być jedynie jej niedopatrzenie lub jakieś nieporozumienie.
@WREDZIA-W1 "Nie wierz nigdy kobiecie" 🙂
@xyz96 No, niby racja 🙂
przepraszam ... płakać mi się chce ...
idę słuchać muzyki na słuchawkach ...
Czy możliwe jest, że Kordian2288 otrzymal zwrot jednak nie ma skonfigurowanego do konca PAYu i pieniądze wiszą w "chmurze" ?
Moze trzeba "ręcznie" aktywowac przelew z pozycji MOJE ALLEGRO/MOJE ZAKUPY/ustawienia wypłat
@Client:80340374 Kto wie, czy nie?
@Kordian2288 Sprawdź tu, czy masz tam podany swój numer konta.
Nie płacz, wszystko się wyjaśni 🙂
https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php
Wredzia-W1 jesteś cudowna 🙂
nie wiedziałem o tym , właśnie aktywowałem,
myślę zwrot będzie za parę minut z Chmur 🙂 i wszystko się wyjaśni
pozdrawiam ciepło 🙂
@Kordian2288 rozumiem że usuniesz negatywa sprzedawcy za swoje nieogarnięcie?