Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ALLEGRO !!!
Proszę o zwrot pieniędzy do transakcji numer : IdT 163 60 27 281 PayU Allegro.
Ta transakcja nie został zrealizowana. Proszę o potwierdzenie , fontanna nie była wysłana.
Proszę o zwrot pieniędzy albo o dowód że fontanna została wysłana.
Fontannę kupiłeś w Sklepie Allegro, czy w innym sklepie? Złóż wniosek do Programu Ochrony Kupujących, wtedy Allegro może Ci zrekompensować stratę.
dziękuję bardzo za informację, fontanne kupiłem przez allegro od:
[edycja]
ma Pan może maila do Programu Ochrony Kupujących ?
Wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.
dziękuję bardzo za wsparcie ...
wypełnię ten wniosek na ich stronie o pomoc aby odzyskać skradzione ode mnie pieniądze ... to jest prawie 700 złotych, to jest bardzo dużo aby mieć za co kupić jedzenie
@Kordian2288 Dokonałeś zakupu za pośrednictwem Allegro, ale nie od Oficjalnego Sklepu Allegro, dlatego w tej sprawie skontaktuj się najpierw ze Sprzedającym, od którego nabyłeś ten produkt. Dane kontaktowe znajdziesz m.in. przy podsumowaniu zamówienia w zakładce Kupione.
Natomiast jeśli nie będziesz w stanie nawiązać kontaktu lub porozumieć się ze Sprzedającym, wówczas skorzystaj z dyskusji. Możesz ją rozpocząć tutaj. Wówczas Sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, możesz poprosić naszego pracownika o pomoc w rozwiązaniu problemu.
problem polega na tym że mam cały czas kontakt ze sprzedającym, Pani Wioletta Boron, mail:
ale Pani Wioletta cały czas upiera się przy tym że to allegro nie zwróciło mi na konto pieniędzy. np poniżej cytat z maila od p. Wioletty:
Od: "WiolettaBoron (Allegro)" <ortbf9qndv@allegromail.pl>
Do: kordian2288@interia.eu;
Wysłane: 13:00 Czwartek 2020-04-02
Temat: Re: Fwd: Kordian Arciszewski (Kordian2288), zwrot Twojej wpłaty od WiolettaBoron
Wystawiać negatywną opinię tylko dlatego że allegro nie zwróciło wpłaty to już jest nienormalne. Jeśli nie ma Pan zwrotu wpłaty to mógł się Pan skontaktować bezpośrednio z allegro a nie komuś bez winy wystawiać niesłuszną opinię .Ja ze swojej strony zrobiłam jak należy , wiec skąd pomysł na negatywa . Co ja jestem temu winna . Brak słów.
@Kordian2288 Zagalopowałeś się z tym negatywem dla sprzedawcy. Kupujesz, rezygnujesz, niczego nie rozumiesz i brak Ci cierpliwości. Kiedy dokonałeś zakupu? Ile dni minęło?
kupiłem tę fontannę po raz pierwszy na początku marca, faktycznie przyszła ale porcelanowa misa na wodę była pęknięta, woda się wylewała .. uszkodzenie prawdopodobnie w transporcie. Bardzo, bardzo mi się spodobała dlatego byłem skłonny nawet raz jeszcze ją zakupić. Wpłaciłem zatem kolejne 670 złotych w dn. 17.03.2020 ale po raz drugi fontanna nie przyszła. Dlatego uczciwie proszę o zwrot pieniędzy lub o wysłanie tej fontanny raz jeszcze. jest mi obojętne ...
Prawdopodobnie sprzedająca oddała Ci pieniądze za uszkodzoną fontannę, ale za drugą zakupioną już nie oddała i jej nie wysłała. Wyjaśnij to z nią przed złożeniem wniosku do POK. Jeśli to nie pomoże, składaj wniosek, Allegro wtedy zadziała bardziej zdecydowanie.
Dziękuję bardzo, bardzo za wsparcie ...
@Kordian2288 Dobry Boże!!! Po pierwsze: skoro przyszła uszkodzona, należało odesłać, a sprzedawca wysłałby Ci nową, w ramach reklamacji. Nie kupuje się po raz drugi, w takim wypadku. Ona pisze, że zrezygnowałeś. Czy tak?
Czy sprawdzałeś swoje konto bankowe i masz pewność, że nie ma tam tej wpłaty?
sprawdzałem chyba 20 razy ... i na prawdę nie ma 😞
20 razy sprawdzałem i brak
Zakup 2 tygodnie temu, czas wysyłki 4 dni robocze, a towaru ani pieniążków nie widać. Rzeczywiście, "kupującemu brak cierpliwości".
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@Kordian2288 Jakoś wierzę bardziej tej sprzedającej niż Klientowi, który widać, że niczego nie ogarnia.
"gadane" nie wiem o co chodzi ...
czyli to pani Wioletta Boron jednak nie chce zwrócić pieniędzy za coś czego nie wysłała ?
tak teraz pani Wioletta Boron mi odpisała:
czyli wynika z tego że to jednak Allegro nie chce zwrócić pieniędzy ...
@Kordian2288 Czy to Ty wystawiłeś tego negatywa?
"TOWAR DO MNIE NIGDY NIE DOTARŁ NATOMIAST ALLEGRO NIE CHCE ZWRÓCIĆ ZA TRANSAKCJE KTÓRA W OGÓLE NIE NASTĄPIŁA PONIEWAŻ PRODUKTU NIE OTRZYMAŁEM. SPRAWA ZGŁOSZONA NA POLICJE."
"Kupujący to porażka . Zakupił przedmiot następnie zrezygnował , zwróciłam wpłatę .Teraz wystawił negatywną opinię tylko dlatego że ALLEGRO nie zwróciło jego wpłaty . Twierdzi że :,, to moja wina że wybrałam taki,, portal,, jak Allegro- SŁOWA KUPUJĄCEGO ,, Brak słów , CZARNA LISTA "