anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałem towaru po 7 dniach od zakupu

Client:118073694
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

19 Września dokonałem zakupu z licytacji, opłaciłem towar i wybrałem paczkomaty inpost jako sposób dostawy.
Sprzedający poinformował mnie, że paczkomat odpada i dostępny jest tylko kurier, poprosił o adres i nr telefonu, które mu przekazałem. Kiedy spytałem się kiedy zamierza wysłać przesyłkę, odpowiedział, że raczej w poniedziałek, najpóźniej we wtorek, a przesyłka będzie we wtorek lub we środę. Kuriera nie było, nie dostałem nawet żadnej informacji na temat paczki. Dwukrotnie pytałem się sprzedającego o numer przesyłki i go nie dostałem, sprzedający nie podał numeru za każdym razem. Wczoraj (26.09.2024r) poprosiłem
sprzedającego o  wyjaśnienie sprawy z firmą kurierską, zadeklarował, że zaraz to zrobi i nie odezwał się do tej pory.


Minęło już 7 dni od zakupu, a ja:
- nadal nie mam zakupionego towaru
(regulamin nakazuje dostawę w ciągu 7 dni, sprzedający nie informował, że dostawa może zająć więcej)
- nie otrzymałem numeru przesyłki, pomimo 2-krotnego proszenie o niego
(nie wiem czy nawet towar był rzeczywiście wysłany)

 

Czy moderatorzy mogliby się włączyć w dyskusję, aby wyjaśnić sprawę?

Oczekuje, że dzisiaj dostanę potwierdzenie nadania i numer przesyłki albo zwrot pieniędzy.

Całą komunikację ze sprzedającym moderatorzy mogą zobaczyć w dyskusji, którą założyłem (w pdf jest komunikacja z czatu allegro lokalnie, jeżeli moderatorzy mają dostęp do czatu, to mogą tam też ją zobaczyć)

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:118073694 a w trwającej dyskusji nie możesz poprosić o pomoc Allegro? Problem zgłosiłeś przez czat czy z zakładki zgłoś problem z transakcją?

oznacz moderatorów

Client:118073694
#7 Wielbiciel#

Dopiero w poniedziałek o 10:05, dyskusję założyłem dopiero dzisiaj, wcześniej kontaktowałem się z sprzedającym przez czat allegro lokalnie

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:118073694 w trwającej dyskusji poproś o pomoc allegro

oznacz moderatorów

Client:118073694
#7 Wielbiciel#

"Nie możesz dogadać się ze sprzedawcą? Już w poniedziałek o 10:05 będziesz mógł poprosić nas o pomoc"

Przycisk poproś o pomoc allegro jest szary i nie klikalny, dlatego stworzyłem temat, gdybym wiedział, że poprosić o pomoc allegro mógłbym dopiero w poniedziałek, dyskusję otworzyłbym wczoraj

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:118073694 a dopiero dzisiaj otworzyłeś dyskusję. No tak dopiero po 24 godzinach roboczych można poprosić o pomoc allegro w rozpoczętej dyskusji. Nie da rady musisz czekać. Opisz wszystko co do tej pory pisaliście w czacie i jak nie będzie reakcji sprzedawcy poproś allegro o pomoc.

oznacz moderatorów

Client:118073694
#7 Wielbiciel#

Widziałem, że czasami moderatorzy allegro interweniują wcześniej, jeśli napisze się o tym temat, a ignorowanie próśb o podanie numeru przesyłki wygląda podejrzanie, więc postanowiłem napisać temat w nadziei, że ktoś z allegro pomoże mi rozwiązać problem przed weekendem

oznacz moderatorów