Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupiłem kartę 8 października. No początku kontakt był dobry, pani napisała, że karta zostanie dobrze zapakowana i wysłana w niedzielę (?). Poczekałem, więc do poniedziałku lecz dalej nie dostałem żadnego potwierdzenia wysyłki od inpostu. Skontaktowałem się z panią sprzedającą o co chodzi, powiedziała mi że ona tylko wystawiła przedmiot a wysłać miała jej koleżanka. Wieczorem po wielu próbach kontaktów pani wysłała mi rzekomy numer paczki, jednak nie był on związany ani z moim mailem ani numerem telefonu. Dzisiaj rano zauważyłem jednak, że paczka została nadana 7 października (dzień przed moim zakupem), a o 8:50 paczka to została odebrana przez kogoś, nie mam pojęcia kogo i gdzie. Dzisiaj rano pani napisała do mnie, że ona nie ma kontaku z tą panią co miała wysłać i została oszukana. Dodatkowo zadzwonił do mnie mąż pani sprzedającej i przeprosił o sytuacje, że zostali wciągnięci w jakieś oszustwo i chce, żebym podał mu numer konta i on zwróci pieniądze. Co zrobić w takiej sytuacji, podać mu numer konta i zobaczyć czy zwróci pieniądze?
Dla Ciebie to nie ma znaczenia, otwórz dyskusję jak chcesz odzyskać kasę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Otworzyłem, po tym ten pan do mnie zadzwonił, żebym mu podał numer konta do zwrotu pieniędzy. Nie wiem czy to bezpieczne wysyłać mu numer konta
Zacznij od otworzenia dyskusji i opisz tam dokładnie swoją sytuację!
Nr konta możesz podać ale nic więcej.
Otworzyłem, po tym ten pan do mnie zadzwonił, żebym mu podał numer konta do zwrotu pieniędzy. Nie wiem czy to bezpieczne wysyłać mu numer konta
Podanie samego numeru konta nie stworzy Ci kłopotu. Być może użytkownik nie ma pieniędzy na Allegro finanse, nie umie ich wpłacić itp itd. Poproś go o to w dyskusji i niech załączy potwierdzenie przelewu.
Mogłbym to zrobić w dyskusji ale sprzedający tam nie odpisuje, tylko telefonicznie
Wiesz co. Pachnie to raczej jakąś dużą amatorką niż oszustwem. Nie chcę jednak za Ciebie wybierać. Dla mnie najważniejsze jest ze masz otwartą dyskusję. Jeżeli sprawa nie zostanie załatwiona po Twojej myśli, zamykasz dyskusję jako nie rozwiązaną i zgłaszasz się Allegro Protect.
Czekaj na odpisanie w dyskusji, środki i tak odzyskasz, allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. Nr konta podaj Mu, w niczym to nie przeszkadza i nic Ci nie grozi, może przeleje i sprawa się zakończy.
Pan teraz mi napisał SMSa, że sprzedająca się przestraszyła i całkiem usunęła konto allegro (nie mogę już wejść na jej profil). I chce żebym wysłał mu nr konta SMSem. Zrobić tak?
Numer konta bankowego możesz wysłać smsem, nie stwarza to żadnego niebezpieczeństwa dla Ciebie.
Nie zamykaj Dyskusji na Allegro, jeżeli nie otrzymasz pieniędzy na konto to po 14 dniach od założenia Dyskusji możesz wystąpić o zwrot pieniędzy od Allegro.
Okej, wysłałem mu i czekam. Dzięki za odpowiedzi 😄
Dzień dobry, @mpachh.
W Twojej sprawie poszkodowane są co najmniej dwie osoby: Ty i sprzedawca. Oboje zostaliście oszukani przez tych samych złodziei, którzy umieszczają na grupach facebookowych ogłoszenia o pracy polegającej na wystawianiu ofert sprzedaży różnych towarów na Allegro. Swojej karty graficznej nie zobaczysz - sprzedająca nigdy jej nie miała, ale to już wiesz. W tej chwili oszuści wystawiają przez inne podstawione konto taką samą lub podobną kartę i polują na kolejnego "jelenia". Jeśli go znajdą, to mogą mu podać numer Twojego konta bankowego, a on przeleje swoje pieniądze Tobie. Nie powinieneś się z tego cieszyć, bo policja w końcu wpadnie na trop złodziei i będziesz musiał te pieniądze oddać.
Jest tylko jeden dobry sposób na wybrnięcie z kłopotu - powinieneś złożyć wniosek o wypłatę rekompensaty z Allegro Protect. Nie czekaj na koniec dyskusji, tylko zrób to od razu powołując się na artykuł III. 3. regulaminu Allegro Protect. Wbrew temu, co doradzają Ci inni sprzedawcy, żeby otrzymać rekompensatę nie musisz rozpoczynać dyskusji i czekać na jej wynik, a formalny dwutygodniowy termin na złożenie wniosku biegnie od momentu zakupu, a nie od zakończenia dyskusji.
Naciśnij przycisk "OZNACZ MODERATORÓW" i poproś o pomoc w szybszym złożeniu wniosku o rekompensatę lub od razu napisz przez formularz dostępny na stronie https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... Opisz tam swoją sprawę i załącz dowody oszustwa: zrzuty wiadomości email i SMS.
Pracownicy Allegro doskonale znają mechanizm tego oszustwa i powinni przyspieszyć rozpatrzenie Twojego wniosku o rekompensatę. Powodzenia.
A co w sytuacji gdy już podałem im numer konta? Gdy dostanę przelew z ich danych na allegro to wszystko okej? Czy zwrócić im wtedy pieniądze, żeby nie było problemów?
Widzę, że karta jest już wystawiona na innym ogłoszeniu, przez innego użytkownika i inną ceną
@mpachh Wywołaj moderację przyciskiem OZNACZ MODERATORÓW i poproś o pomoc w swojej sprawie. Podaj im numery ofert z towarem, który kupiłeś. Powinni zabezpieczyć konta sprzedawców i uchronić innych kupujących przez utratą pieniędzy. Sprawdzaj stan konta bankowego i postaraj się skontaktować z osobą, która przeleje Ci swoje pieniądze. Możesz zostać wezwany przez policję jako świadek w sprawie o oszustwo. Zabezpiecz dowody - emaile, SMS-y i przelewy bankowe.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o pomoc w tej sprawie, bo nie wiem co zrobić
@mpachh Wygląda na to, że dla pań moderatorek Twoja sprawa nie jest dostatecznie ważna. Może gdybyś był sprzedawcą, doczekałbyś się odpowiedzi. Szkoda.