Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, piszę w następującej sprawie. Dwa dni temu zakupiłem konto w grze online, sprzedawca jednak podał mi tylko dane do logowania, bez adresu e-mail. Jeśli ktoś miał styczność z tego typu grami pewnie wie, że dzięki adresowi email można w każdej chwili odzyskać hasło i dostęp do konta. W takiej sytuacji mogę w każdej chwili stracić konto. W ogłoszeniu nie było informacji, że konto sprzedawane jest bez emaila, a dla mnie to oczywiste, że jeśli coś sprzedajesz to masz do tego pełny dostęp (to tak jakby ktoś sprzedawał samochód bez kluczyków). Po zwróceniu uwagi sprzedającemu, że potrzebuję jeszcze adres mailowy kontakt się urwał. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Sprzedał Ci konto czy dostęp do konta? Bo to dwie różne rzeczy.
Swoją drogą jak dobrze kojarzę to tego typu oferty już jakiś czas były/miały być usunięte.
Sprzedał konto, nie tylko dostęp do niego.
@Fifip98 Jeśli nie możesz porozumieć się ze sprzedającym rozpocznij z nim dyskusję przez ten formularz. Wówczas sprzedający będzie miał 24 godz. na odniesienie się do sprawy (czasu nie liczymy w weekendy oraz święta), a jeśli tego nie zrobi, będziesz mógł poprosić nas o pomoc.