Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 29.07.2020 zakupiłam 4 szt. przyłbic okularowych i zapłaciłam przelewem 88zł. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam opłaconego towaru. Kiedy próbuję się dodzwonić na podany nr telefonu dostawcy słyszę wiadomość: podany nr nie istnieje! Dane sprzedającego:
[edycja]
Otwórz Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa i następnego dnia poproś tam o pomoc pracownika Allegro. W Dyskusji sprzedawca ma obowiązek udzielić wyjaśnień. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, po 14 dniach od zakupu wystąp o zwrot wpłaty z POK; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...
Nie musisz zgłaszać sprawy na policję.
Nie mogę otworzyć dyskusji, bo pokazuje się komunikat:brak zamówień spełniających kryteria !
@Zelkow2018 Spróbuj proszę rozpocząć Dyskusję przez ten link.
A to ciekawe. Termin jest zachowany, a jednak nie można otworzyć Dyskusji. Pewnie i o zwrot wpłaty z POK nie można będzie wystąpić normalnie, tylko trzeba będzie kombinować, pisać do Allegro, prosić i nagle okaże się, że jednak można wypełnić wniosek offline 🙂
@xyz96 Link, który wstawiłeś dotyczy dyskusji dot. zakupu na Allegro, natomiast transkacja, o której mowa była zawarta na Lokalnie.
@_HolaOla_ Tak, teraz widzę, że adres się różni, choć oba prowadzą do identycznie wyglądającego formularza. Jak to zwykle na Allegro, na każdą kropkę, na każdy przecinek trzeba uważać.
@Zelkow2018 Bo na AL wchodzisz sobie w tę zakładkę https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione i tam pod każdym zamówieniem masz przycisk "PROBLEM Z ZAMÓWIENIEM?", w który należy kliknąć żeby założyć dyskusję.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄