anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Od lipca nie otrzymałem kupionego przedmiotu, co robić?

szogun1714
#7 Wielbiciel#

Witam, czemu nadal nie dotarl do mnie glosnik za prawie 600 zł. Minęło 7 miesięcy. A tu nadal nic nie dotarło ani zwrot pieniędzy ani kupiona rzeczy. Może to allegro sprawdzić ma do tego dostęp  ja nic nie mam do ukrycia jestes oszustem i tylko tyle ludzie uważajcie na tą osobę. Czuje się oszukany i zapłaciłem pieniądze na konto a tutaj nie ma nic przez tyle czasu. Nadal nie rozumiem sprzedawcy lokanego konta. Zero odpowiedzi zeby rozwiązać całej tej sytuacji pisałem bez żadnej odpowiedzi. Proszę bardzo szczerze i życzliwie o sprawdzeniu tego konta i transakcji z tym kontem związanymi. Bardzo proszę o to allegro i ludzi którzy czytaja to i mogą to sprawdzić  uczciwie i żetelnie. Dziekuje za wszystkie problemy sprzedawce za to jak potraktował kupującego jak by nie istniał. Ludzie proszę o pomoc i przepraszam za kłopot z całą sytuacją z tym zwiazamyni. ALLEGRO  PROSZĘ POMÓŻCIE!!!

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@szogun1714 bardzo proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Skonsultuję tą sprawę i wrócęm gdy tylko otrzymam odpowiedź!

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@szogun1714 Na przyszłość - w takiej sytuacji nie czekaj 7 miesięcy, tylko po tygodniu, dwóch, otwieraj Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i proś tam o pomoc Allegro. W ostateczności składaj wniosek o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Masz na to do 6 miesięcy. Teraz, po 7 miesiącach też możesz poprosić o zwrot środków z POK, gdyż w wyjątkowych sytuacjach czas na złożenie wniosku może zostać wydłużony. Pisz w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@szogun1714 dowiedziałam się, że kontaktowałeś się z nami telefonicznie. Wysłaliśmy wiadomość do tego sprzedającego. Nie martw się, jeśli nie odpowie w ciągu 24h, będziesz mógł złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Więc jeśli nie sprzedający nie skontaktuje się z Tobą lub nie zwróci wpłaty bardzo proszę napisz do nas tutaj, możesz powołać się na sprawę nr 20653174.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów