Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem na licytacji kamerę. Sprzedający w opisie napisał że kamera działa na kablu dalej nie była testowana i sprzedaje bez baterii. Kamera była na aukcji wystawiona jako używana ze śladami użytkowania. Nie była wystawiona jako USZKODZONA. Kamera okazało się że nie czyta żadnej karty pamięci, czyli finalnie nadaje się na śmietnik. Sprzedawca nie zgadza się na uznanie reklamacji i zwrotu pieniędzy bo twierdzi że w opisie było napisane że działa na kablu i dalej nie była testowana (taka wiadomość dostałem na priv, dopiero później założyłem dyskusję) Co mogę zrobić w takim wypadku? Dodam że założyłem dyskusję na Allegro kilka dni temu i sprzedający nic tam się nie udzielił od 3 dni. Po 24h dostał upomnienie od Allegro następnie po kolejnych 24h mieli mu nałożyć blokadę na konto ale nadal nic nie wiem co ze zwrotem pieniędzy
Musis czekać na 14 dzień dyskusji
dopiero dostaniesz wniosek do protecta
Ale ogólnie dostanę zwrot? Czy przez to że było w opisie jako “nie testowane dalej” nic nie dostanę? Jakby kamera była wystawiona jako uszkodzona to nawet bym jej nie licytował.
Allegro protect ma działanie niezrozumiałe i uznaniowe- jest albo go nie ma i tylko od allegro to zalezy
musisz czekać
@Client:91990923 A tak ogólnie to odesłałeś kamerę, czy liczysz na to ze będziesz mieć i kamerę i zwrot pieniędzy?
A problem czytania lub nieczytania kart pamięci wcale nie musi być usterką kamery lecz nieprawidłowym sformatowaniem kart. Czytałeś jakąś instrukcję? Instrukcje są w sieci.
Nie mam nigdzie adresu aby odesłać, napisałem do allegro aby podali. Sprawa się ciągnie. Kupiłem dodatkowo dwie nowe karty w sklepie Media Expert. Kontaktowałem się telefonicznie z serwisem kamer GoPro i serwisant potwierdził że uszkodzona jest płyta główna kamery a koszt naprawy przekracza wartość kamery
Dane osoby sprzedającej posiadam tylko numer tel i e-mail
@Client:91990923 OK, wszystko jasne. Sprzedający ma podczas dyskusji czas 24 godzin na złożenie wyjaśnień (nie dotyczy dni wolnych), ale jeśli nie chce złożyć wyjaśnień to tylko jego problem.
Ty tylko co jakiś czas, najlepiej codziennie, przypominaj się o problemie, o żądaniu zwrotu pieniędzy i o zabraniu złomu który ci miejsce w szafie zajmuje. Możesz też po kilku dniach kliknąć banner "Poproś przedstawiciela Allegro" no i poprosić Allegro o interwencję.
Masz prawo dołączyć do dyskusji żądanie zwrotu kosztów serwisu jeśli posiadasz fakturę i jakąś opinię.
Najpóźniej w ciągu 14 dni dostaniesz zaproszenie do złożenia wniosku o odszkodowanie z Allegro Protect, to powinno rozwiązać wszystkie problemy.
@Client:91990923 Spokojnie czekaj na rozwój sytuacji w dyskusji, niczego nie rób pochopnie, jak nic nie odpowie, poproś o pomoc Allegro, nie pomoże to po 14dniach odznacz jako nierozwiązana.