Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostrzegam wszystkich kupujacych przed sprzedajacym [edycja].....Kupilem sluchawki przez allegro pomimo tego ze zakup anulowalem po paru minutach wyslal zakup na drugi dzien nic sobie nie robiac z anulowania allegro zapewnilo ze towar nie przyjdzie........Podczas mojej nieobecnosci mama odebrala i co sie okazuje sluchawki nie dzialaja nie trzyma akumlator....nie moge podjac dyskusji bo zakup anulowany gosc po uplywie 2 tygodni laskawie sie odezwal i pisze ze to pomylka potem zeby mu odeslac na wlasny koszt allegro obiecuje i nic z tego nie wynika zastanowcie sie panstwo 2 razy zanim cos kupicie...............
@45558599 "zastanówcie się Państwo dwa razy zanim cos kupicie" - "Kupiłem, anulowałem po kliku minutach" 🤔
@pinsplash Nie muszą, ustawodawca dał prawo do odstąpienia od umowy.
@xyz96 To cytaty z jego wpisu 😂
@pinsplash Wiem, ale nie musi się zastanawiać, może kupować i po chwili rezygnować, jeśli zmieni zdanie.
O jeżu kolczasty...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@xyz96 A nie masz wrażenia że są te komunikaty sprzeczne...?
@pinsplash Żadnych Wrażeń! Regulamin nie jest od wrażeń🤣
@pinsplash Czepisz się pi.er.dół i już poplecznicy się zlecieli i Cię punktują 🙂
Punktują, bo ma rację dostrzegając absurd zawarty w tych dwóch stwierdzeniach, no i wie co to poczucie humoru, którego niektórzy są kompletnie pozbawieni😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@xyz96 Nie wiem czy i ile sprzedajesz, ale taki zakup i anulacja kilka minut po to są jakieś problemy dla Sprzedawcy ( tak wiem może to zrobić zgodnie z regulaminem), a potem ten sam człowiek który sie nie zastanowił przed zakupem, pisze rzeczy o zastanawianiu się... Ja mu nie bronię anulacji, zwrotów, reklamacji - ale sugeruję "zastanawianie się" - teraz chyba jasno?
@pinsplash Ty mu nic nie sugeruj, Ty mu pomóż rozwiązać problem.
Przy anulowanym zakupie niestety nie otworzysz Dyskusji, Allegro niepotrzebnie blokuje taką opcję. Poproś w tej sytuacji o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Sprzedawca nie powinien wysyłać towaru, zrobił to na swój koszt i swoje ryzyko. Jeśli towar został mimo to odebrany przez kogoś z domowników, teraz należy Ci się zwrot kosztu jego odesłania + zwrot całej wpłaty. Kontaktuj się z Allegro i kontynuuj korespondencję do czasu zwrotu przez sprzedawcę wszystkich kosztów po odesłaniu towaru.
@45558599 Kiedy napisałeś o tym do Allegro przez kontakt?