Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym się dowiedzieć dlaczego sprzedający który mnie oszukał nadal wystawia swoje przedmioty na allegro, skoro dostałem taką informację :
Przykro mi, że nie otrzymał Pan towaru. Konto Sprzedawcy jest już zablokowane.[edycja] zwrócimy Panu pieniądze z Programu Ochrony Kupujących. Formularz będzie dostępny 1 marca od godziny 16:42
@Pawel_Orzech, konto sprzedającego, z którym prowadziłeś Dyskusję, ma nałożoną blokadę.
Może warto pomyśleć o takim rozwiązaniu jakie już wprowadził inny portal, pieniądze są na subkoncie dopóki nie otrzymam towaru, w dodatku zlikwidowano system komentarzy odnośnie sprzedających, jak mam zweryfikować czy nie kupuję od oszusta, rozumiem, że zwrócicie mi pieniądze, jednak 3 tygodnie są one zamrożone, o nerwach nie wspomnę, nie zachęca to do powtórnych zakupów.
@Pawel_Orzech, przede wszystkim zapewniam Cię, że zakupy na Allegro są bezpieczne - jednym z naszych rozwiązań jest Program Ochrony Kupujących. W Dyskusji zapewniliśmy, że zwrócimy Ci środki. Natomiast powinno stać się to wcześniej niż za 3 tygodnie - wnioski o rekompensatę rozpatrujemy najczęściej w ciągu 7 dni. Warto posiadać Allegro Smart!, ponieważ wówczas zajmuje to najczęściej jedynie 2 dni robocze. 🙂 Rekompensatę przelewamy w ciągu 1 dnia roboczego od decyzji o jej przyznaniu.
Informacje te znajdziesz np. w tym artykule.
@Pawel_Orzech Domyślam się, że piszesz o portalu O. Ale to tylko tak ładnie wygląda w teorii. W praktyce jest dużo gorzej. Nawet jak nie potwierdzisz, że jest ok. to oni i tak mają info, że odebrałeś paczkę. Procedura zwrotu nie jest taka prosta jak na Allegro, a kosztów przesyłek w obie strony ani opłaty serwisowej nikt Ci nie odda. Tylko tyle ile zapłaciłeś za towar i wcale nie szybciej niż na Allegro. Pod tym względem Allegro jest lepsze.
Chodzi mi głównie o to, aby złodziej nie otrzymał pieniędzy na konto, w chwili obecnej oszustwo stało się bardzo proste, co zachęca to tego procederu.