Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na licytacji sprzedawcy bez jakichkolwiek opinii, który ma konto poniżej miesiąca pod przyciskiem licytuj jest grafika parasolki z wiadomością (Gwarantujemy bezpieczne zakupy i zwrot). Chciałbym wiedzieć o co z tym chodzi. Z góry dziękuję za odpowiedź.
To znaczy, że w razie problemów (np sprzedający nie wysyła przedmiotu), możesz się zwrócić do allegro w postaci dyskusji (w tym przypadku AL), gdzie sprzedający będzie miał 24h na odpowiedź (potem włączy się pracownik allegro), tak więc problem prawdopodobnie rozwiąże się sam. Jesteśmy ludźmi, mamy prawo coś przeoczyć (np brak maila o opłaconym zamówieniu) 🙂
To taka reklamka. "Gwarantujemy bezpieczne zakupy i zwrot" - oznacza tyle, że w przypadku problemów, np. oszustwa, czy otrzymania towaru niezgodnego z opisem, Allegro będzie się bardzo starać, żeby pomóc. Głównie gadaniem, ale czasem można dostać zwrot kasy z tzw. "Programu ochrony kupujących". Wystarczy odrobina szczęścia.. 😉
Chodzi o to, że w przypadku niedostarczenia przedmiotu lub w przypadku dostarczenia przedmiotu znacznie różniącego się od podanego w opisie, Allegro zwraca koszty. Tak naprawdę jednak ochrona ta nie zawsze działa, zwłaszcza gdy kupujemy na Lokalnie. Warunkiem skorzystania z POK na Lokalnie jest widoczność przedmiotu w zakładce Kupione, a przedmiot z tej zakładki zniknie po 5 dniach, jeśli zapłacisz poza Allegro Finanse, czyli zapłacisz bezpośrednio na konto sprzedawcy.
https://allegro.pl/pomoc/szukaj?fraza=pok&typ=dla-kupujacych