Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
co zrobić?
Założyć dyskusję oczywiście.
wspaniale, jednak nie ma tu takiej opcji.
Wejdź w zakładkę " moje zakupy" rozwiń zakup którego dotyczy problem, rozwiń szczegóły i zgłoś problem z zakupem. Wcześniej jednak polecam po prostu skontaktować się z Sprzedającym i ustalić losy przesyłki by nie otwierać niepotrzebnie dyskusji - to powinna być ostateczność.
@okorwa na Allegro Lokalnie też możesz rozpocząć dyskusję ze sprzedającym.
Aby to zrobić przejdź do formularza. Z rozwijanej listy w formularzu wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć Dyskusję. Wskaż powód otwarcia Dyskusji i dokładnie opisz problem. Wypełnij wszystkie pola i kliknij [wyślij].
Sprzedający powinien udzielić Ci odpowiedzi w ciągu 24 godzin w dni robocze. Jeśli tak się nie stanie, kliknij [poproś Allegro o pomoc].