anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pieniądze zostały pobrane a przesyłka nie została wysłana.

okorwa
#1 Nowicjusz

co zrobić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Założyć dyskusję oczywiście.

__________
(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić). (Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

okorwa
#1 Nowicjusz

wspaniale, jednak nie ma tu takiej opcji.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#16 Inspirator

Wejdź w zakładkę " moje zakupy" rozwiń zakup którego dotyczy problem, rozwiń szczegóły i zgłoś problem z zakupem. Wcześniej jednak polecam po prostu skontaktować się z Sprzedającym i ustalić losy przesyłki by nie otwierać niepotrzebnie dyskusji - to powinna być ostateczność.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@okorwa na Allegro Lokalnie też możesz rozpocząć dyskusję ze sprzedającym. 
Aby to zrobić przejdź do formularza. Z rozwijanej listy w formularzu wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć Dyskusję. Wskaż powód otwarcia Dyskusji i dokładnie opisz problem. Wypełnij wszystkie pola i kliknij [wyślij].

Sprzedający powinien udzielić Ci odpowiedzi w ciągu 24 godzin w dni robocze. Jeśli tak się nie stanie, kliknij [poproś Allegro o pomoc].

 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów