Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz pierwszy dokonałam zakupu w Allegro Lokalnym i dziś otrzymałam info że transakcja została odwołana z powodu nieopłacenia przeze mnie produktu. Jest to nieprawda, ponieważ dokonałam przelew, choć ze względów technicznych w innej niż sugerowana formie, a mianowicie przelewem pocztowym. Jak zmienić to w historii transakcji?
Niczego nie zmienisz w historii. Jeśli masz potwierdzenie wpłaty, domagaj się wysyłki lub zwrotu pieniędzy. Płatności przez Allegro nie są obowiązkowe, można płacić w inny sposób. Jeżeli sprzedawca stwarza Ci problem, otwórz Dyskusję, zamieść w niej potwierdzenie wpłaty i poproś tam o pomoc Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeśli zapłaciłaś poza Allegro, Dyskusja może być blokowana, w takim razie poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38&subjectId=4c2c4428-a...
Dołącz potwierdzenie wpłaty.
xyz96 " i dziś otrzymałam info że transakcja została odwołana z powodu nieopłacenia przeze mnie produktu."
Od razy dyskusje, POK, aresztować, rozstrzelać sprzedawcę.😎
Czytanie ze zrozumiem jednak dla ciebie jest uciążliwe, ale pracuj w tym kierunku.
@Client:28154311 Skontaktuj się ze sprzedawcą, przedstaw dowód przelewu i domagaj się wysylki towaru.
😄
@Client:28154311 płatność przelewem na Payu ( konto i tytuł wygenerowany ) czy na konto podane przez sprzedawcę ?
@Client:28154311 a czy przesyłka do Ciebie dotarła lub informacja, że jest w drodze? Widzę, że Sprzedająca pytała Cię o adres i miała nadać przesyłkę 24 lutego, a także potwierdziła, że otrzymała Twoją wpłatę.
Sprzedająca otrzymała mój przelew, a ja produkt i wszystko jest ok. Niepotrzebnie przejęłam się info, że zakup został odwołany, bo myślałam, że może to obniżyć moją wiarygodność jako kupującego. Teraz już wiem, że to z powodu innej formy płatności. Dziękuję wszystkim za rady i serdeczenie pozdrawiam. Case closed.
Marzena
Client:28154311 - nie wiem absolutnie jak to jest w Allegro lokalnie.
Ale odpowiem Ci jak to jest w zwykłym Allegro. Wybierasz opcję dostawy i zapłaty w formularzu. Jak wybierasz przesyłkę typu Allegro (Allegro lisy polecony, Allegro Paczkomat, Allegro Kurier, Allegro SMART) - to są to przesyłki dostępne jedynie przez umowy Allegro z przewoźnikami - ich zaadresowanie jest możliwe jedynie po opłaceniu przesyłki w zadeklarowanym w formularzu sposobie (co się wiąże z kosztami).
Jeśli miałaś problem z płatnością (sytuacja bardzo częsta na Allegro i wina leży po stronie Allegro , a nie sprzedającego) i bez konsultacji ze sprzedawcą wpłaciłaś środki bezpośrednio na konto sprzedającego, to w takim przypadku sprzedający może odmówić Ci wysyłki - po prostu nie może jej zaadresować (brak danych w systemie z powodu braku wpłaty w wybranym sposobie zapłaty).
W takich przypadkach sprzedający albo odmawia wysyłki (jako powód podając wyższe koszty przesyłki, zgodnie z prawdą), albo dokłada do kosztów wysyłki z "własnej kieszeni" nawet nic nie pisząc o tym kupującemu, gdyż po prostu wstydzi się za błędy popełniane przez serwis Allegro i bierze ja na swój koszt.
W tej sytuacji sprzedający zapewne poniósł dodatkowe koszty bez obciążania Ciebie jako kupującej (chociaż miał do tego prawo). Proszę- uwzględnij to przy wystawianiu mu komentarza i doceń jego naprawdę dobre chęci.
Dziękuję, Sprawa jest już rozwiązana.