Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, wylicytowałam dwa zestawy kosmetyków na allegro lokalnie, ale mam problem ponieważ gdy klikam w „wybierz dostawę i płatność” strona się nie otwiera i nigdzie mnie nie przekierowuje. Jest tak przy obu zakupach, próbowałam przez aplikację, przeglądarkę na telefonie oraz laptopie, a także przeglądarkę incognito na obu urządzeniach - problem ten sam. W maju ubiegłego roku miałam taką samą sytuację, nie wiem w jaki sposób miałabym to rozwiązać 😞
@hokagelee jeśli chodzi o aplikację, spróbuj ją proszę całkowicie odinstalować, a następnie zainstalować ponownie. Jeśli chodzi natomiast o problemy z wersją na przeglądarkach będziemy potrzebować zrzutów całego ekranu wraz z widoczną datą i godziną.
@hokagelee dziękuję za zrzuty! Zgłosiłam to do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@hokagelee czy mogę poprosić Cię o ponowne przesłanie zrzutów z widocznym pełnym ekranem podczas próby opłacenia zamówienia z włączoną konsolą (włączysz ją korzystając ze skrótów Ctrl + shift + j (chrome) oraz Ctrl + shift + k (Firefox).
Zrzuty możesz przesłać na adres e-mail spolecznosc@allegro.pl w treści wiadomości wklej proszę link do tego wątku.
@hokagelee przepraszam, ale muszę poprosić Cię jeszcze o wyłączenie wszystkich wtyczek (typu adblock) i zrzuty ponownie z włączoną konsolą w trybie incognito.
Otrzymałam tę prośbę od Działu technicznego.
@hokagelee najmocniej przepraszam, że trwało to tak długo. Problem został rozwiązany i w przyszłości nie powinie się już powtórzyć.