anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z finalizacją zakupu na allegro lokalnie

hokagelee
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, wylicytowałam dwa zestawy kosmetyków na allegro lokalnie, ale mam problem ponieważ gdy klikam w „wybierz dostawę i płatność” strona się nie otwiera i nigdzie mnie nie przekierowuje. Jest tak przy obu zakupach, próbowałam przez aplikację, przeglądarkę na telefonie oraz laptopie, a także przeglądarkę incognito na obu urządzeniach - problem ten sam. W maju ubiegłego roku miałam taką samą sytuację, nie wiem w jaki sposób miałabym to rozwiązać 😞 

IMG_1157.png

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hokagelee jeśli chodzi o aplikację, spróbuj ją proszę całkowicie odinstalować, a następnie zainstalować ponownie. Jeśli chodzi natomiast o problemy z wersją na przeglądarkach będziemy potrzebować zrzutów całego ekranu wraz z widoczną datą i godziną. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

hokagelee
#7 Wielbiciel#

IMG_1158.jpeg

IMG_1160.jpeg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hokagelee dziękuję za zrzuty! Zgłosiłam to do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hokagelee czy mogę poprosić Cię o ponowne przesłanie zrzutów z widocznym pełnym ekranem podczas próby opłacenia zamówienia z włączoną konsolą (włączysz ją korzystając ze skrótów Ctrl + shift + j (chrome) oraz Ctrl + shift + k (Firefox). 
Zrzuty możesz przesłać na adres e-mail spolecznosc@allegro.pl w treści wiadomości wklej proszę link do tego wątku. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hokagelee przepraszam, ale muszę poprosić Cię jeszcze o wyłączenie wszystkich wtyczek (typu adblock) i zrzuty ponownie z włączoną konsolą w trybie incognito. 
Otrzymałam tę prośbę od Działu technicznego. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@hokagelee najmocniej przepraszam, że trwało to tak długo. Problem został rozwiązany i w przyszłości nie powinie się już powtórzyć. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów