Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
mam problem z płatnością na allegro lokalnie. Kiedy przechodzę do płatności i próbuje każdą z opcji to niestety za każdym wyskakuje komunikat o niepowodzeniu. Z tego co teraz widzę upłynął czas płatności i mój zakup został anulowany. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Cześć @BiBeR_350, prześlij proszę tutaj zrzut ekranu przedstawiający komunikat.
Czy próbujesz dokonać zakupu poprzez przeglądarkę czy aplikację?
Nie używam aplikacji. Próbowałem przez przeglądarkę w telefonie i na komputerze
@BiBeR_350 Jest to błąd po stronie operatora. Na ten moment nie będziesz miał opcji opłacenia zamówienia u tego sprzedawcy. Przykro mi.
Zachęcam, aby sprzedający skontaktował się z naszym supportem.
Już się skontaktował