Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem iPada na allegro lokalnie. Kupujący wysłał przesyłkę (ma nagranie jak pakuje) inpostem do paczkomatu. Odebrałem go w ten sam dziań co przyszedł, ale po wyciągnięciu z pudełka iPad ma pęknięty ekran. Po rozmowie ze sprzedającym zgłosiłem reklamację na stronie inpostu (teraz już wiem, że raczej on to powinien zrobić). Czy powinienem również otworzyć dyskusję z nim?
@EnglishRabbit Raczej nie , zakup na Lokalnie czyli od prywatnego sprzedawcy , a ten odpowiada za losy przesyłki do chwili wydania jej przewoźnikowi , od tego momentu ryzyko przechodzi na nabywcę .
@EnglishRabbit przy zakupie od prywatnego sprzedawcy to Ty powinieneś zgłosić reklamację na przesyłkę. Także dobrze zrobiłeś. Na ten moment nie ma raczej potrzeby otwierania dyskusji, trzeba zaczekać na decyzję InPost. W razie potrzeby dyskusję będziesz mógł otworzyć też później.