Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam takie pytanie czy jeśli kupiłem kartę graficzną w opisie pięknie full sprawna krótka rozmowa pisemna ze sprzedającym że nie piszczą cewki i że wszystko sprawne a po zakupie nie działają 2 porty dp + cewki powyzej poboru 90w zaczynają piszczeć nie powiem co przy max poborze to czy mogę liczyć na zwrot takiego produktu wraz z odzyskaniem pieniędzmi ewentualne poparcie mnie przez allegro? jestem w stanie to udowodnić i zakup robiony na allegro lokalnie(prywatny sprzedawca) za szybką odpowiedz bardzo dziekuje - kontaktuje sie ze sprzedawcą
@binqugsm w tej sytuacji sprzedający decyduje czy przyjmie zwrot, ponieważ nie jest przedsiębiorcą. Najlepiej skontaktuj się z nim w celu wyjaśnienia sytuacji. Jeśli sprzedający nie będzie się odzywał lub nie zaproponuje rozwiązania, załóż dyskusję.
W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.