Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam mam taki problem, dziś mija trzeci dzień od anulowania zakupu a pieniędzy nie mam na koncie chodzi o zwrot pieniędzy.szukalem czytałem ale nic nie mogę zrobić bo pisze dlatego że anulowalem zakup.Anulowalem dlatego że sprzedający wogule tego towaru nie wysłał, pisałem do niego o tym to nawet nie odpisał, pisałem też kilka razy o tym kiedy zwruci pieniądze to też nic nie odpisuje.pomozcie co mam zrobić
@Client:117278175 w jaki sposób anulowałeś zamówienie?
Czy robiłeś to poprzez zakładkę Moje zakupy?
Tak przez tą zakładkę,a sprzedający ani razu od tamtego czwartku się nie odzywa
Cześć @Client:117278175, w takim wypadku rozpocznij dyskusję używając tego linku.
Jeśli sprzedawca nie odpowie na nią w ciągu 24 godzin, przejdź do dyskusji i kliknij [poproś Allegro o pomoc]. Włączymy się wtedy do rozmowy.
nie mogę nic zrobić
Ale tak jak wyżej opłaciłem ten zakup, mam wyciag z kąta w
Rozumiem @Client:117278175, w takim wypadku skontaktuj się z nami proszę przy użyciu tego formularza.
Rubowalem ale ciągle mi wyskakuje że nie mogę bo anulowalem, o co tu chodzi
@Client:117278175 Poprosiłem o kontakt z Tobą w tej sprawie, nasz doradca przesłał do Ciebie wiadomość e-mail w zgłoszeniu o numerze 53487993.