Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Sprawa jest rozwojowa ale przedstawie ją na ten moment. Dnai 07.12.2020 zakupiłem przedmiot na Allegrolokalnie poprzez opcję kup teraz, wybrałem opcje dostawy: paczkomat. Natychmiast po zakupie dokonałem wpłaty poprzez allegro, po czym dnia następnego osoba od której zakupiłem przedmiot, napisała mi w mailu prywatnym, że nie posiada nr konta i że wyśle mi za pobraniem.
Proszę o poradę co czynić w takiej sytuacji, na razie telefonicznie nie udało mi się skontaktować ze sprzedającym.
P.S. Mail z potwierdzeniem wpłaty posiadam oraz nr płatności
Pozdrawiam
@Client:39233393 Brak posiadania konta bankowego nie jest przeszkodą w wypłaceniu z AF pieniędzy (np. za pomocą przekazu pocztowego), które sprzedający otrzymał od Ciebie.
Powinien więc wysłać Ci przesyłkę bez zbędnych kombinacji i bez pobrania.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Client:39233393 Jeżeli kwota nie przekracza 800zł, tyle da się wypłacić z AF raz w miesiącu.
@Client:39233393 Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE domagaj się wysyłki. Ciebie nie interesuje jego brak konta, zapłaciłeś za towar. Po 24 godzinach poproś w sporze o pomoc pracownika Allegro.
Jeśli mimo to nie otrzymasz towaru i zwrotu wpłaty, po 14 dniach wystąp o zwrot środków z POK;
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
To postawi na baczność sprzedawcę.