anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze sprzedającym

Client:39233393
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

                             Sprawa jest rozwojowa ale przedstawie ją na ten moment. Dnai 07.12.2020 zakupiłem przedmiot na Allegrolokalnie poprzez opcję kup teraz, wybrałem opcje dostawy: paczkomat. Natychmiast po zakupie dokonałem wpłaty poprzez allegro, po czym dnia następnego osoba od której zakupiłem przedmiot, napisała mi w mailu prywatnym, że nie posiada nr konta i że wyśle mi za pobraniem.

Proszę o poradę co czynić w takiej sytuacji, na razie telefonicznie nie udało mi się skontaktować ze sprzedającym.

P.S. Mail z potwierdzeniem wpłaty posiadam oraz nr płatności

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Knowhere
#21 Demiurg#

@Client:39233393 Brak posiadania konta bankowego nie jest przeszkodą w wypłaceniu z AF pieniędzy (np. za pomocą przekazu pocztowego), które sprzedający otrzymał od Ciebie.
Powinien więc wysłać Ci przesyłkę bez zbędnych kombinacji i bez pobrania.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:39233393  Jeżeli kwota nie przekracza 800zł, tyle da się wypłacić z AF raz w miesiącu.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:39233393 Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE domagaj się wysyłki. Ciebie nie interesuje jego brak konta, zapłaciłeś za towar. Po 24 godzinach poproś w sporze o pomoc pracownika Allegro.

Jeśli mimo to nie otrzymasz towaru i zwrotu wpłaty, po 14 dniach wystąp o zwrot środków z POK;

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania-z-programu-o...

To postawi na baczność sprzedawcę.

oznacz moderatorów