anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Produkt który kupiłem przestał działać, sprzedawca nie odpowiada na pytania od gwarancje.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Rafalbcnb
#2 Obserwator#

Witam, w lutym 2021 roku kupiłem Powerbanka redmi od oficjalnego konta OleOle, przestał po jakimś czasie działać ale było to po okresie zwrotu. Sprzedający nie odpowiada na moje pytania odnośnie reklamacji/gwarancji. FAQ allegro odsyła mnie tylko w kółko do bezsensownych tematów. Co zrobić ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
kostas11
#21 Demiurg#

@Rafalbcnb a ile masz gwarancji ? mam nadzieję że nie liczysz na odpowiedź w weekend ? Poczekaj do poniedziałku w razie problemów udaj się do rzecznika konsumenta, możesz też skorzystać z rękojmi ale po roku to Ty musisz udowodnić że wada była w produkcje w momencie kupna 😞 

Sprawdź czy masz kartę gwarancyjną i powinny być tam adresy serwisów 🙂 Chyba że chcesz korzystać z rękojmi 2 lata to czekaj na kontakt sprzedawcy 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
Rafalbcnb
#2 Obserwator#

Na odpowiedź czekam od 15 kwietnia.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Rafalbcnb Składałeś reklamację u spzredajacego? teraz można pójść do miejskiego rzecznika konsumenta po poradę. Pamiętaj że gwarancja jest producenta a lepiej składać reklamację z tytułu rękojmi, wówczas to sprzedający opowiada za towar, chociaż w 2roku są pewne warunki: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/  A dopytam, dokąd odsyła Allegro i gdzie odbyła się taka dyskusja? 🤔

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Rafalbcnb Cześć. 🙂 Prześlij nam proszę numer tego zamówienia i zrzuty ekranu, na których widać Twoje wiadomości do Sprzedającego przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Napisał że Allegro go odsyła czyli szukał pomocy u was. 😁

oznacz moderatorów
Rafalbcnb
#2 Obserwator#

Szczerze to nie wiem czy źle wcześniej szukałem ale nie trafiłem na formularz zgłoszeniowy który znalazłem teraz sam oraz ten który zlinkowała moderatorka wyżej. Robiłem to kilka miesięcy temu ale być może to moja biedna umiejętność szukania. Pamiętam tylko jak dostawałem czerwonej gorączki z chatbotem i FAQ które zapętlały mnie w koło tych samych odpowiedzi.

oznacz moderatorów
Rafalbcnb
#2 Obserwator#

Skorzystałem chwile wcześniej ale na twoje polecenie uzupełniłem zgłoszenie o screenshot z wiadomościami. Btw to dostałem już odpowiedź z informacją że sprzedawca został ponaglony czego się nie spodziewałem w niedziele. Dzięki za pomoc!

oznacz moderatorów