Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem fajny tel. W korzystnej cenie, nawet za korzystnej. S20FE T-mobile. Okazało się że po sprawdzeniu imei sprzedający nie może sprzedawać nie swojego urządzenia, bo jest ono operatora. Tylko przez to że *niby nie wiedział że ma pdobno jeszcze 2 raty do zapłacenia. Nie chce udzielać żadnych informacji, nie podjął rozmowy na allegro, jedynie przez telefon / sms'owo. Aktualnie nie ma z nim rzadnego kontaktu, ani telefonicznie, ani allegro. Telefon w każdej chwili może zostać zablokowany, wystarczy że sprzedający nie spłaci choćby jednej raty, dlatego chciałem zrobić zwrot póki jeszcze wszystko jest świeże, niestety brak z nim kontaktu, a przed zakupem oświadczał że nie ma wad ukrytych i telefon jest spłacony. A okazało się że jednak nie jest, więc pytanie co teraz z tym zrobić?
@John9999999Rambo Cześć. 🙂 Podaj mi proszę numer tego zamówienia
@John9999999Rambo poproś go o spłacenie rat ( wszystkich i zdjęcie obciążenia ) wyznacz np. tydzień potem rozpocznij dyskusję i złóż reklamację z tytuły rękojmi ( nie zwrot z tytułu odstąpienia ) allegro Ci pomoże, pamiętaj że może ale wcale nie musi się to skończyć blokadą może spłaci i będzie wszystko oki 🙂
Co sprzedawca Ci odpisał sms - telefonicznie ?
@John9999999Rambo pewnie zakup od prywatnego sprzedawcy , a tu zwrotów konsumeckich nie ma . Masz funkcję ,, zgłoś problem z zakupem ,, skorzystaj z niej jeśli ze sprzedawcą nie ma kontaktu .
Tak jak napisał @kostas11 - dobrze jest zacząć od wyznaczenia ostatecznego terminu na spłatę urządzenia i przesłanie pisemnego potwierdzenia całkowitej spłaty zobowiązań wobec operatora.
Jeśli to nie pomoże to otwórz dyskusję i tam na pewno uzyskasz pomoc od allegro w razie problemów.
Całą korespondencję prowadź przez centrum wiadomości.