Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient kupił przedmiot z opcją odbioru osobistego i zapłaty na miejscu. Okazało się jednak, że nie jest w stanie się osobiście pojawić i chce anulować zakup. Nie wie natomiast jak tego dokonać żebym ja jako sprzedający odzyskał pobraną mi prowizję. Proszę o wskazówki jak anulować tą sprzedaż po mojej stronie lub kupno po jego stronie. Pozdrawiam.
Piszesz, dołączasz potwierdzenie że nie doszło do zakupu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Nie musiałem jednak dosyłać żadnego potiwerdzenia ze względu na to że to były dwie identyczne aukcje. Dzięki za odpowiedzi!
@Spiritlight Nigdy na Lokalnie nie udostępniaj pobrania i odbioru osobistego, wtedy prowizja nie będzie pobrana bez zapłaty z góry. Teraz napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... i poproś o zwrot prowizji. Najlepiej dołącz do prośby pisemną rezygnację kupującego, o ile ją uzyskasz.