anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Produkt nie sprzedany, jak odzyskać prowizję?

Spiritlight
#7 Wielbiciel#

Witam, klient kupił przedmiot z opcją odbioru osobistego i zapłaty na miejscu. Okazało się jednak, że nie jest w stanie się osobiście pojawić i chce anulować zakup. Nie wie natomiast jak tego dokonać żebym ja jako sprzedający odzyskał pobraną mi prowizję. Proszę o wskazówki jak anulować tą sprzedaż po mojej stronie lub kupno po jego stronie. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Spiritlight
#7 Wielbiciel#

Nie musiałem jednak dosyłać żadnego potiwerdzenia ze względu na to że to były dwie identyczne aukcje. Dzięki za odpowiedzi!

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Spiritlight Nigdy na Lokalnie nie udostępniaj pobrania i odbioru osobistego, wtedy prowizja nie będzie pobrana bez zapłaty z góry. Teraz napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... i poproś o zwrot prowizji. Najlepiej dołącz do prośby pisemną rezygnację kupującego, o ile ją uzyskasz. 

oznacz moderatorów