Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
22 września po raz pierwszy skorzystałam z zakupów w aplikacji mobilnej, aktywując kupon promocji mobilnej. 23 września okazało się, że zakupiony towar ma inną pojemność, niż podana w opisie. Skontaktowałam się ze sprzedawcą, aby wyjaśnić różnicę. Po sprawdzeniu na stronie Allegro, sprzedawca wyjaśnił mi, że nie wie, jak doszło do pomyłki i uzgodniliśmy zwrot wpłaconych środków. Anulowałam, nie z mojej winy, zamówienie na Allegro, ale promocja mobilna przepadła! Zakupiłam dzisiaj kociołek u innego sprzedawcy, już bez obiecanej zniżki
Mój pomysł jest taki, by umożliwić ponowną aktywację kuponu promocji mobilnej, gdy anulowanie transakcji nie wynika z winy kupującego.
Przy okazji proszę o sprawdzenie sposobu wystawienia kociołka myśliwskiego 5L przez sprzedawcę all4house - zakładka "pojemność" do wyboru 5 i 7 litrów za 197,00 zł ( w opisie jest 7 litrów, a tytuł i prawdziwy towar to 4,5L?!
Pozdrawiam serdecznie.
Poproś Allegro o przywrócenie kuponu. W regulaminie jest mowa o takiej możliwości w przypadku reklamacji towaru. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb