Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem produkt który po 3 dniach użytkowania się rozpadł i zgłosiłem to do sprzedającego, on zaś kazał zrobić zwrot towaru przez allegro więc tak zrobiłem i po zwrócić miałem dostać spowrotem pieniądze a teraz sprzedający żąda protokołu relacyjnego, skąd mam go wziąść lub jak napisać?
Składaj z tytułu rękojmi, odpowiada sprzedający: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/ wzoru poszukaj w internecie ale wystarczy opisać wady, usterki.
@mathey50 Nie musisz dołączać żadnych protokołów. Po prostu wyślij mu mailem pisemną reklamację na podstawie rękojmi - opisz tam wady i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu całej wpłaty i kosztu odesłania. Wpisz datę, jego dane i swoje dane, to wystarczy. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do Twojej reklamacji. Jeżeli będzie problem ze zwrotem wpłaty lub ponowną dostawą towaru bez wad, daj znać.