Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogłem zalicytować aukcji bo około 00:20 wczoraj nastąpiła przerwa techniczna (mobilna apka także).
Kiedy już było po wszystkim to aukcja także się zakończyła i nie została automatycznie przedłużona.
Napisałem do allegro, ale 2 dni robocze nadal cisza, gdzie zazwyczaj odpisują w przeciągu kilku godzin.
https://drive.google.com/file/d/19gid6j7SgCTcpjdt8_CuJssBsXWW_o7C/view?usp=sharing
Ale jak już ktoś kupił to z pewnością niczego nie cofniesz, czego oczekujesz?
To źle odczuwasz, Ja bronię kupujących ale źle odczuwasz ale nie wszystko czytasz. Nic po prostu już z tym nie zrobisz, takie rzeczy się zdarzają. Przykra sprawa i....😔
W takim razie nie pytaj czego ktoś oczekuje ( bo to jest jasne ), a np. naprowadź na rozwiązanie korzystne dla pytającego. Bo to, że Allegro kombinuje na swoją stronę to każdy wie i nie można na to pozwalać. A jak nie możesz pomóc ( nie znasz na to sposobu ) to przynajmniej nie pisz, że ktoś ma się z ty pogodzić.
@Maciejmt Zwykle to w przypadku awarii ze swojej strony wydłużają aukcje o 24 h . Ciekawe co na to sprzedawca , bo on też może być niezadowolony z ceny końcowej i dochodzić się zadośćuczynienia. Mogło też być tak ,że sprzedawca miał ustawioną cenę minimalną ,bez automatycznego wznawiania . Aukcja ceny nie osiągnęła a on nie zdecydował się jej wystawić ponownie . Najlepiej zadaj pytanie sprzedawcy na jakiejś innej jego aukcji .
Tak jest na `normalnym` Allegro.
Tutaj oczekuję wyjaśnienia sprawy tj w jakim przedziale czasowym była przerwa, kto zawinił, że nie było informacji o tym wcześniej oraz jaka będzie polityka na przyszłość w takich sytuacjach. Bo o tym, że to ma być norma to nie ma mojej akceptacji.
Po wielokrotnym nagabywaniu w końcu uzyskałem odpowiedź:
"Po powtórnej weryfikacji uzyskałam informacje, że w okolicach te godziny w aplikacji Allegro Lokalnie była planowana przerwa techniczna. W tym czasie korzystanie z aplikacji nie było niestety możliwe, za co bardzo przepraszam. "
Tylko co ze sprzedającymi?