Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Zamówiłem towar 19 kwietnia 2020 za pobraniem i do tej pory nie mam jej. Chcę nadmienić ze wielokrotnie dzwoniłem i e-mailowałem ale bez odpowiedzi. Niewiem co w takiej sytuacji zrobić, bo nie ukrywam chciałbym towar mieć. Co w takiej sytuacji?
Pozdrawiam BASIA8411
Skontaktuj się ze sprzedawcą tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Będzie musiał udzielić wyjaśnień w ciągu 24 godzin.
@basia8411 Jaki był podany w aukcji termin wysyłki?
@basia8411 zacznij od założenia dyskusji, pamiętaj, że masz też możliwość skorzystania z Programu Ochrony Kupujących.
Dziękuję za pomoc. Sprzedający w końcu zadzwonił i zapytał czy jestem zainteresowany dalej zakupem. Szkoda że tak późno. Ale lepiej późno niż wcale. Oczekuje na przesyłkę. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam Marcin