anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka nie dociera

basia8411
#7 Wielbiciel#

Witam serdecznie. Zamówiłem towar 19 kwietnia 2020 za pobraniem i do tej pory nie mam jej. Chcę nadmienić ze wielokrotnie dzwoniłem i e-mailowałem ale bez odpowiedzi. Niewiem co w takiej sytuacji zrobić, bo nie ukrywam chciałbym towar mieć. Co w takiej sytuacji?

Pozdrawiam BASIA8411 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Skontaktuj się ze sprzedawcą tędy; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

Będzie musiał udzielić wyjaśnień w ciągu 24 godzin.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@basia8411 Jaki był podany w aukcji termin wysyłki?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@basia8411 zacznij od założenia dyskusji, pamiętaj, że masz też możliwość skorzystania z Programu Ochrony Kupujących.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

basia8411
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc. Sprzedający w końcu zadzwonił i zapytał czy jestem zainteresowany dalej zakupem. Szkoda że tak późno. Ale lepiej późno niż wcale. Oczekuje na przesyłkę. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam Marcin 

oznacz moderatorów