anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja,problem z nawiązaniem kontaktu ze sprzedawcą

nh1987
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Próbuję zareklamować smartwatcha,wysyłam wiadomości do sprzedawcy i nie mam odpowiedzi.opisywalam problem ,bez rezultatu rozwiązania,prosiłam o nr tel,na który można zadzwonic-bez odzewu.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Sprzedawca zareaguje gdy reklamację złożysz w Dyskusji;

https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

 

Będzie miał obowiązek odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Po tym czasie w Dyskusji możesz poprosić o wsparcie pracownika Allegro.

 

 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Możesz też złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Jeśli w 14 dni nie udzieli Ci odpowiedzi, to Twoje roszczenie staje się skuteczne. Dobry myk na takich co się migają od zwykłych wiadomości. Mailowo można to robić zwłaszcza jeśli wcześniej bez problemu sprzedawca odpisywał i prowadził korespondencję (np. przed zakupem czy w celu doboru urządzenia). W przeciwnym wypadku, zaleca się wysyłkę listu poleconego z potwierdzeniem odbioru.

oznacz moderatorów