Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Próbuję zareklamować smartwatcha,wysyłam wiadomości do sprzedawcy i nie mam odpowiedzi.opisywalam problem ,bez rezultatu rozwiązania,prosiłam o nr tel,na który można zadzwonic-bez odzewu.
Sprzedawca zareaguje gdy reklamację złożysz w Dyskusji;
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Będzie miał obowiązek odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Po tym czasie w Dyskusji możesz poprosić o wsparcie pracownika Allegro.
Możesz też złożyć reklamację z tytułu rękojmi. Jeśli w 14 dni nie udzieli Ci odpowiedzi, to Twoje roszczenie staje się skuteczne. Dobry myk na takich co się migają od zwykłych wiadomości. Mailowo można to robić zwłaszcza jeśli wcześniej bez problemu sprzedawca odpisywał i prowadził korespondencję (np. przed zakupem czy w celu doboru urządzenia). W przeciwnym wypadku, zaleca się wysyłkę listu poleconego z potwierdzeniem odbioru.