Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, niestety piszę z wielką nie przyjemnością tego maila do Państwa. Już jakiś czas temu przez mnie zostało złożone zamówienie pod numerem, które miało być dostarczone natychmiast. Dobrze wiemy jak pracują firmy kurierskie i nawet pod czas pandemii paczki dostarczają w terminie. Na dzień dzisiejszy paczka do mnie tak i nie dotarła. Na stronie allegro była dokładna informacja ile dni czeka się na przesyłkę, i kiedy osoba zamawia cokolwiek to liczy na coś, Zamówienie które zostało zamówione to był prezent na urodziny które już odbyły się, i żadnego kontaktu ze strony Państwa albo firmy kurierskiej nie otrzymałam. Takie traktowania klienta nie jest porządne oraz więcej nie będę zamawiać żadne produkty oraz poinformuję o tym wszystkich moich znajomych które często robią zakupy w Państwa. Mam nadzieje, że chociaż otrzymam jakąś odpowiedź na tego maila z rozsądnym rozwiązaniem tego problemu. Czekam na pilną informację na ten temat.Pozdrawiam
@Olena1992 Skoro masz problem z zamówieniem, to pisz do tego konkretnego sprzedawcy przez którego go masz. Tutaj jest forum użytkowników, a nie pracowników allegro (choć czasem jacyś moderatorzy pojawiają się)😏
Na początek proponuję zapoznać się z tą instrukcją https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob... i założyć sprzedawcy dyskusję.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
do Państwa? Ja to zamawiam frytki w Maku na koszt Państwa (próbuję! :D).
Ty chyba nie oczekujesz, że ktoś z Państwa zadzwoni.. Do Prezydenta to musisz sama 😄
@konto zamknięte Do prezydenta to po musztardę!
Musztarda po obiedzie!
Chyba trzeba podziękować allegro za wyliczanie terminu dostawy 😉 😉