Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
W dniu 18.01.2021 o 12:36 na allegro lokalnie zakupiłem zasilacz komputerowy.
Pisałem do sprzedającego i poprzez allegro jak i wysłała żona sms-a.
Sprzedający się loguje ( dziś był o 13:01), ale nie reaguje na wiadomość.
Wiem, że jeszcze ma czas ale podejrzane jest to milczenie.
Wybrałem paczkomat in-post (zaznaczałem który) i za wszystko zapłaciłem (przyszedł e-mail potwierdzający).
Co mogę w tym przypadku zrobić? Czekać 14 dni i dopiero otwierać dyskusję?
Mój błąd, że nie spojrzałem czy ten Pan/i ma jakiekolwiek komentarze.
@piotrekharke Jeśli masz jakieś wątpliwości i nie możesz się skontaktować, otwieraj Dyskusję już teraz, po to ona jest. Można ją otworzyć już po godzinie od zakupu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Po 14 dniach, jeśli będzie taka konieczność, to możesz już złożyć wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
Dziękuję za szybką odpowiedź. Właśnie otworzyłem dyskusję
Przede wszystkim nie wpadac w panike😉 minely dopiero 3 dni...poczekaj jeszcze ze 2,3 dni i jak nie bedzie przesylki...atakuj😉. Moze sprzedawca ma duzy ruch w interesie i brak mu czasu na odpisywanie na wiadomosci😉