Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 4 sierpnia zakupiłam zegarek męski za nie małe pieniądze 2 razy był na reklamacji w tym raz z pęknięta szybką, szybka sama pękła na ręku została wymieniona przez sprzedawcę, teraz znów pękła na ręku szybką tez po wymianie sprzedawca nie chce mi zwrócić pieniędzy za zegarek chce go mu odesłać co mogę zrobić w takiej sytuacji?? Minęło 180 dni od zakupu ale uważam ze wada zegarka była ukryta...
Rękojmia jest 2 lata a nie 180dni, napisz do Allegro przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Poczytaj: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
@joannakocik92 To była zakup od osoby prywatnej, czy od firmy, sklep? Jeśli od firmy, sprzedawca w ramach rękojmi nie może naprawiać i wymieniać zegarka wielokrotnie. Po wystąpieniu drugiej wady, gdy towar był już naprawiany lub wymieniany, musi oddać pieniądze. Złóż kolejną, pisemną reklamację i odstąp w niej od umowy na podstawie art. 560 Kc. Jeżeli nie otrzymasz zwrotu wpłaty po odesłaniu zegarka, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Adres do odesłania masz w zakładce Reklamacja, a jeśli nie ma tam adresu, odeślij na adres sprzedawcy otrzymany po zakupie.
zakup był od firmy sklep nie osoby prywatnej..no właśnie tak mi się właśnie wydawało..