Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prawie dwa miesiące temu zamówiłam produkt, który do tej pory nie doszedł. Zwrotu pieniędzy również nie otrzymałam. Sprzedający zarzekał się bez przerwy, że ma problemy w pracy, że zaraz wyśle, aż w końcu przestał odpisywać. Otwarłam dyskusję, sprzedający obiecał że w końcu wyśle i... Dalej cisza. Znowu nie odpisuje, tym razem w dyskusji. Co mam robić w takiej sytuacji?
W dyskusji masz przycisk ,, poproś o pomoc .... ,, skorzystaj z niego
Poprosiłam, pracownik poprosił o potwierdzenie wysyłki produktu lub zwrotu pieniędzy, na co sprzedający nie odpisał
Sprzedawca na odpowiedź w dyskusji ma 24H jeśli tego nie zrobi poproś o pomoc ponownie
Rozumiem, dziękuję:)
@ms_curzed Jeśli sprzedający nie chce uczestniczyć w dyskusji to dobrze.
Najpóźniej w ciągu 14 dni od rozpoczęcia dyskusji dostaniesz propozycję złożenia wniosku o odszkodowanie z Protect.
Dostałam tą propozycję i już dostałam wiadomość, że kwota zostanie zwrócona na moje konto. Teraz mam zakończyć dyskusję? Jako rozwiązaną czy nierozwiązaną?
Jako nierozwiązaną. Nie rozwiązałaś sprawy z sprzedającym.
Okej, tak zrobię, dzięki za pomoc
@ms_curzed ZAZNACZ JAKO ROZWIĄZANĄ, GDYŻ PROBLEM ZOSTAŁ ROZWIĄZANY, przy pomocy allegro w dyskusji, ale finalnie został rozwiązany.
@ms_curzed jak widzisz propozycje są odmienne , najlepiej nie rób nic , allegro zamknie za Ciebie dyskusję z finałem takim jakim uzna za stosowne .