Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy może ktoś mi pomoc ? Sprzedający dostał pieniądze na konto, miał wysłać mi przesyłkę ELEKTRONICZNĄ. Pewien kod. Niestety do tej pory tego nie zrobił, minęło już 7 dni. Cały czas twierdzi, że ma dwa tygodnie i ciagle mnie zbywa a miał napisane, że od razu wysyła towar. Co zrobić gdy ze sprzedającym jest kontakt, twierdzi, że ma towar a po prostu mnie olewa i nie wysyła. Proszę, pomóżcie !
Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś w nim problem i po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro. Wtedy szybko wyśle albo odda pieniądze.
Bardzo dziękuje za pomoc ! 🙂
@Client:40175757 Pamiętaj że po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POKu:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index