Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
sprzedający nie wysyła zamówionego przedmiotu pomimo prowadzonej z nim korespondenci .od zapłaty minęło miesiąc .
@glowiczka Jak prowadzisz korespondencje? Centrum wiadomości czy dyskusja? Jezeli dyskusja to poproś o interwencję pracownika allegro. jaki podaje powód nie wysłania ?
@glowiczka Rozpocznij dyskusję z sprzedającym przez Allegro będzie miał 24 h na odpowiedz https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/ramy-czasowe-dyskusji-85Y7X9bxEs2
@glowiczka Dyskutuj z nim tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Proś tam o pomoc pracownika Allegro. W ostateczności bez zgłoszenia sprawy na policję wypełnij i wyślij wniosek do POK. Tym sposobem bardzo szybko odzyskasz pieniądze lub sprzedawca wyśle towar, ponieważ jest powiadamiany o rozpoczęciu procedury.