Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem w wymienionej Firmie 14.02.2020 r . multiszlifierkę, frezarkę, tarcze, Falon Tech , sprzęt na 2 gwarancji, sprzęt jest wadliwy, zgłosiłem do firmy, odesłałem sprzęt do naprawy, 24.03 2021 sprzęt odebrała z Poczty Polskiej P Anna Polewko czyli to samo nazwisko co właściciel firmy, rozmawiałem z właścicielem dzisiaj, on twierdzi że przesyłki nie ma, wiec nie wiem co jest grane, właściciel nie stosuje się do warunków gwarancji, nie serwisuje sprzętu. nie zwraca pieniędzy. nie wie że sprzęt odebrała osoba z jego nazwiskiem, facet sobie robi cyrk ze swojej pracy, więc proszę Allegro o interwencję w mojej sprawie.[edycja]
Tu na forum tego nie załatwisz. Na Allegro interweniujesz przez otwarcie Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłaszasz problem i po 24 godzinach prosisz tam o pomoc pracownika Allegro. Nie załatwiaj sprawy przez telefon, tylko na piśmie przez Dyskusję. Jeżeli po odesłaniu towaru nie otrzymasz go z powrotem sprawnego lub nie otrzymasz zwrotu wszystkich kosztów, wystąp z wnioskiem o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Przy reklamacji sprzętu najlepiej nie powołuj się na żadne gwarancje, tylko na rękojmię. Rękojmia jest obowiązkowa, trwa 2 lata i jej warunki są zazwyczaj bardziej korzystne od warunków gwarancji. Poczytaj o rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Dzięki za pomoc składam reklamacje w ramach rękojmi. Pozdrawiam
@Client:35109510 Odesłałeś, złóż wniosek do POKu zaraz się odezwie: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:35109510 do zakupu doszło na innym koncie, niż to z którego piszesz. Czy założyłeś Kupującemu dyskusję? Korzystając z niej po 24h możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro, a w razie potrzeby złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
@Client:35109510 a jakie miał warunki gwarancji ( właściciel nie stosuje się do warunków gwarancji ) ?
Lepiej korzystać z rękojmi ma wtedy 14 dni na załatwienie sprawy a tak nie wiążą go żadne terminy 😞
odesłałeś towar na adres podany w zakłądce reklamacje i gwarancje?
czy na adres firmy z cedig?
jeżeli sprzęt odebrała inna osoba to skąd on ma wiedzieć gdzie on jest
to za jego przekazanie odpowiada osoba , która go odebrała pod warunkiem że adres był prawidłowy do reklamacji
taka sytuacja jest opisana w prawie pocztowym - poczytaj je sobie
może żona robi mężowi na złość lub jest to była żona - a adres na jaki wysłałeś towar nie jest miejscem wykonywania działalności gospodarczej tylko byłym mieszkaniem właściciela firmy
pomijam już fakt, że firma mogła zmienić w tym czasie siedzibę lub być cała na kwarantannie