anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający twierdzi, że nie odebrał zwrotu, co robić?

Client:35109510
#7 Wielbiciel#

Zakupiłem w wymienionej Firmie 14.02.2020 r . multiszlifierkę, frezarkę, tarcze,  Falon Tech , sprzęt na 2 gwarancji, sprzęt jest wadliwy, zgłosiłem do firmy, odesłałem sprzęt  do naprawy, 24.03 2021 sprzęt odebrała z  Poczty Polskiej P Anna Polewko czyli to samo nazwisko co właściciel firmy, rozmawiałem z właścicielem dzisiaj, on twierdzi że przesyłki nie ma, wiec nie wiem co jest grane, właściciel nie stosuje się do warunków gwarancji, nie serwisuje sprzętu. nie zwraca pieniędzy. nie wie że sprzęt odebrała osoba z jego nazwiskiem, facet sobie robi cyrk ze swojej pracy, więc proszę Allegro o interwencję w mojej sprawie.[edycja]

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

Tu na forum tego nie załatwisz. Na Allegro interweniujesz przez otwarcie Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłaszasz problem i po 24 godzinach prosisz tam o pomoc pracownika Allegro. Nie załatwiaj sprawy przez telefon, tylko na piśmie przez Dyskusję. Jeżeli po odesłaniu towaru nie otrzymasz go z powrotem sprawnego lub nie otrzymasz zwrotu wszystkich kosztów, wystąp z wnioskiem o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Przy reklamacji sprzętu najlepiej nie powołuj się na żadne gwarancje, tylko na rękojmię. Rękojmia jest obowiązkowa, trwa 2 lata i jej warunki są zazwyczaj bardziej korzystne od warunków gwarancji. Poczytaj o rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

oznacz moderatorów

Client:35109510
#7 Wielbiciel#

Dzięki za pomoc składam reklamacje w ramach rękojmi. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:35109510 Odesłałeś, złóż wniosek do POKu zaraz się odezwie: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:35109510 do zakupu doszło na innym koncie, niż to z którego piszesz. Czy założyłeś Kupującemu dyskusję? Korzystając z niej po 24h możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro, a w razie potrzeby złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:35109510 a jakie miał warunki gwarancji ( właściciel nie stosuje się do warunków gwarancji ) ?

Lepiej korzystać z rękojmi ma wtedy 14 dni na załatwienie sprawy a tak nie wiążą go żadne terminy 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

odesłałeś towar na adres podany w zakłądce reklamacje i gwarancje?

czy na adres firmy z cedig?

jeżeli sprzęt odebrała inna osoba to skąd on ma wiedzieć gdzie on jest

to za jego przekazanie odpowiada osoba , która go odebrała pod warunkiem że adres był prawidłowy do reklamacji

taka sytuacja jest opisana w prawie pocztowym - poczytaj je sobie

może żona robi mężowi na złość lub jest to była żona - a adres na jaki wysłałeś towar nie jest miejscem wykonywania działalności gospodarczej tylko byłym mieszkaniem właściciela firmy

 

pomijam już fakt, że firma mogła zmienić w tym czasie siedzibę lub być cała na kwarantannie

oznacz moderatorów