anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający w dyskusji grozi mi pozwem za nazwanie go oszustem, co teraz?

MAMY ROZWIĄZANIE!
bodzio139595
#9 Pomysłodawca#

"Proszę też zauważyć ile osób u niego kupiło i zostało w ten sam sposób oszukane, nikt nie założył mu dyskusji? Allegro ma w nosie takich oszustów?" Gość po takiej wiadomości w dyskusji straszy mnie sądami, co mam zrobić?

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
bodzio139595
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów
vonNogay
#16 Inspirator#

Nie znam się na takich grach, ale jeśli jednostka "m" w przypadku tej gry oznacza miliony, a koleś gdzieś w opisze pisze, że m oznacza monety to widać, że chce wprowadzić kupujących w błąd. Tak jakby ktoś sprzedawał coś fizycznego o długości 5m i gdzieś w opisie napisał, że chodzi o milimetry 🙂

Nie martwiłbym się sprawą w sądzie, takie typy raczej do sądu nie pójdą.

Koleś ma pewnie sporo dyskusji, dziwne, że allegro go jeszcze nie zbanowało.

oznacz moderatorów
bodzio139595
#9 Pomysłodawca#

Trochę mi się lżej zrobiło, jak ktoś podzielił moją opinię, jest dokładnie tak jak pan napisał. Za to właśnie napisałem takiego typu wiadomość w dyskusji, choć z tym określeniem go "oszustem" mogłem się powstrzymać 

oznacz moderatorów
wegroo
#8 Zapaleniec#

Dziwi mnie, że allegro jeszcze pozwala na handlowanie takimi rzeczami, a także kontami Steam itp. lub do ich dostępu.

I wątpię, żeby sprzedawca chciał się w to bawić, więcej sam by sobie problemów narobił. W tych czasach lepiej uważać byle co powiesz i już ludzie wariują, a Allegro lokalne to już całkowite bezprawie.

oznacz moderatorów
bodzio139595
#9 Pomysłodawca#

Z tego co widzę, to wszystkie tego typu aukcje są właśnie na allegro lokalnie, może jakoś tam im jest to łatwiej robić? Nie mam pojęcia. Dziękuję za fachowe doradzenie w tej sprawie 😉

oznacz moderatorów
vonNogay
#16 Inspirator#