Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wybierz opcje wysyłki smart u niego (nie każdy rodzaj jest w smarcie) i wtedy powinna być darmowa dostawa.
oferta na allegro lokalnie, przed finałem zakupu sprzedający miał określić warunki sprzedaży, po tym, mimo przekroczenia wymaganej kwoty, doszła opłata za wysyłkę
@rozrzutny1 Cześć 🙂 Podaj proszę numer lub link do tej oferty
oferta została przez sprzedawcę anulowana, podaję link do wymiany korespondencji
@rozrzutny1 Czy zakupu próbowałeś dokonać na tym koncie? Czy opłaciłeś to zamówienie? Nie mogę odnaleźć zamówienia, do którego przesłałeś linki. Prześlij mi proszę zrzut ekranu, który dokładnie pokaże sytuację, o której piszesz.
Sprzedający nie może anulować oferty jak została opłacona.
Przed zapłatą musiałem wysłać wiadomość do sprzedawcy z propozycja formy zapłaty i dostawy. Sprzedawca zaakceptował i wówczas mogłem kończyć transakcję ale pojawiła się opłata za dostawę więc zaprotestowałem. Sprzedawca twierdzi, że nie wie co zrobić. To odbywa się na allegro lokalnie.
@rozrzutny1 Czy wybierasz metodę dostawy Allegro Paczkomaty InPost?
tak, sprzedawca odpisał, że nie wie jak zrobić, żeby połączone produkty umieścić w jednej transakcji tak, żeby był w smart, proponuje rozdzielenie zamówienia
@rozrzutny1 Czy możesz pokazać ekran po kliknięciu w przycisk "Wybierz dostawę i płatność"?
tego ekranu już nie mogę pokazać, pewnie sprzedawca to anulował, tak wynika z jego odpowiedzi
Zobacz przedmioty w zamówieniu
Wartość przedmiotów:48,00 zł
Dostawa: Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata14,99 zł
dotarłem do strony zamówienia przed opcją "zapłać":
Proszę zapoznać się z załączonymi zrzutami i jak najszybciej usunąć je z tego forum ze względu na widoczne dane wrażliwe
@rozrzutny1 Proszę przekazać Sprzedającemu informację, że dostawa "Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata" to nie to samo co Allegro Paczkomaty InPost. Możesz przekazać ten link: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes...
W razie pytań zapraszamy do kontaktu Sprzedającego.
Zrzuty ekranu zostały ukryte.
Serdeczne dzięki, do tej pory nie miałem takich problemów przy składaniu zamówień, dlatego szukałem wyjaśnienia, czy to błąd systemu, czy nieuczciwość sprzedawcy.
@rozrzutny1 Wygląda na to, że ani jedno, ani drugie. Myślę, że sprzedający po prostu nie wiedział. 🙂 W razie potrzeby daj mu znać, że pomoc uzyska na Gadane, z chęcią wszystko wyjaśnimy. 🙂