anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

sprzedający wystawił towar w allegro smart ale dolicza koszty dostawy

MAMY ROZWIĄZANIE!
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
mwmonety
#21 Demiurg#

Wybierz opcje wysyłki smart u niego (nie każdy rodzaj jest w smarcie) i wtedy powinna być darmowa dostawa.

oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#

oferta na allegro lokalnie, przed finałem zakupu sprzedający miał określić warunki sprzedaży, po tym, mimo przekroczenia wymaganej kwoty, doszła opłata za wysyłkę

<https://allegrolokalnie.pl/wiadomosci/7a0732d2-36bd-4461-b2dd-2c3bb5c000f5?utm_source=notification&u...>

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rozrzutny1 Cześć 🙂 Podaj proszę numer lub link do tej oferty

oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#

oferta została przez sprzedawcę anulowana, podaję link do wymiany korespondencji

<https://allegrolokalnie.pl/wiadomosci/7a0732d2-36bd-4461-b2dd-2c3bb5c000f5?utm_source=notification&u...>

oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rozrzutny1 Czy zakupu próbowałeś dokonać na tym koncie? Czy opłaciłeś to zamówienie? Nie mogę odnaleźć zamówienia, do którego przesłałeś linki. Prześlij mi proszę zrzut ekranu, który dokładnie pokaże sytuację, o której piszesz. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający nie może anulować oferty jak została opłacona.

oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#

Przed zapłatą musiałem wysłać wiadomość do sprzedawcy z propozycja formy zapłaty i dostawy. Sprzedawca zaakceptował i wówczas mogłem kończyć transakcję ale pojawiła się opłata za dostawę więc zaprotestowałem. Sprzedawca twierdzi, że nie wie co zrobić. To odbywa się na allegro lokalnie.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rozrzutny1 Czy wybierasz metodę dostawy Allegro Paczkomaty InPost

oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#

tak, sprzedawca odpisał, że nie wie jak zrobić, żeby połączone produkty umieścić w jednej transakcji tak, żeby był w smart, proponuje rozdzielenie zamówienia

oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#

Screenshot 2022-11-07 at 20-02-05 Twoje zamówienie.png

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rozrzutny1 Czy możesz pokazać ekran po kliknięciu w przycisk "Wybierz dostawę i płatność"? 

oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#

tego ekranu już nie mogę pokazać, pewnie sprzedawca to anulował, tak wynika z jego odpowiedzi

oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#

Damian [edycja]

Zobacz przedmioty w zamówieniu

 

 

 

Sprzedający dostał Twoje pytanie o warunki dostawy:

Przeczytano
14:53
Paczkomat[edycja]
Przeczytano
14:55

Możesz już dokończyć swoje zakupy!

 

Wartość przedmiotów:48,00 zł

Dostawa: Odbiór w punkcie: Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata14,99 zł

dokończ zakup
Nie zwlekaj z zakupem - przedmioty nie są zarezerwowane.
15:35
Nie zgadzam się na dodatkową opłatę za dostawę. Towar wystawiony w systemie Allegro SMART.
Przeczytano
16:58
Witam, nie wiem jak połączyć te oferty żeby było Smart. Może Pan kupić na jednej aukcji np len a ja wyślę zamiast jednego kilograma lnu kilogram mieszanki. Pozdrawiam
 
oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#

dotarłem do strony zamówienia przed opcją "zapłać":

Screenshot 2022-11-07 at 20-24-19 Dostawa i płatność.png

oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#

Proszę zapoznać się z załączonymi zrzutami i jak najszybciej usunąć je z tego forum ze względu na widoczne dane wrażliwe

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rozrzutny1 Proszę przekazać Sprzedającemu informację, że dostawa "Paczkomaty 24/7 InPost - przedpłata" to nie to samo co Allegro Paczkomaty InPost. Możesz przekazać ten link: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/zarzadzanie-sprzedaza-na-allegro-lokalnie/jak-nadac-przes... 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu Sprzedającego. 

Zrzuty ekranu zostały ukryte. 

oznacz moderatorów
rozrzutny1
#7 Wielbiciel#

Serdeczne dzięki, do tej pory nie miałem takich problemów przy składaniu zamówień, dlatego szukałem wyjaśnienia, czy to błąd systemu, czy nieuczciwość sprzedawcy.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rozrzutny1 Wygląda na to, że ani jedno, ani drugie. Myślę, że sprzedający po prostu nie wiedział. 🙂 W razie potrzeby daj mu znać, że pomoc uzyska na Gadane, z chęcią wszystko wyjaśnimy. 🙂 

oznacz moderatorów