Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Poradźcie mi co mam robić?
Zakupiłam na Allegro Lokalnie torebkę. Płatności dokonałam od razu.
Ze strony sprzedającego cisza. Zero odpowiedzi na moje maile. Ba! Nie mam żadnej informacji na temat tego sprzedającego.Tak dba o nas kupujących Allegro?
No i co najlepsze sprzedający wystawił torebkę ponownie!
https://allegrolokalnie.pl/oferta/piekna-torebka-desigual
Jakiś cyrk.
Napisz do sprzedającego przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE Ma obowiązek udzielić wyjaśnień w ciągu 24 godzin. Po tym czasie możesz tam poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Pisałam... 3 października. Cisza.
Co mnie podkusiło żeby robić zakup na Allegro Lokalnie wrrrr....
W Dyskusji przez wskazany formularz? Poproś tam o pomoc Allegro. Po 14 dniach, jeśli nie otrzymasz towaru lub zwrotu wpłaty, możesz wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
Dziękuję za podpowiedź 🙂