Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Wygrałem licytację na allegro lokalne, sprzedający w opcji dostawy miał opcję odbiór osobisty lub pobranie. Wybrałem pobranie, podałem adres i dane dostawy. Po kilku dniach napisalem do sprzedającego z zapytaniem czy wysłał przesyłkę. Nie otrzymałem odpowiedzi. Po kolejnym tygodniu ponownie napisałem do sprzedającego z zapytaniem co z przesyłką. Dostałem odpowiedź że sprzedawca nie jest właścicielem produktu tylko wystawił go na prośbę innej osoby. Właściciel przedmiotu podobno rozmyślił się i nie chcę sprzedać przedmiotu. Uważam że nie jest usatysfakcjonowany ceną na jakiej licytacja się zakończyła. Co zrobić z zaistniała sytuacją? Czy sprzedający ma obowiązek wysłania przedmiotu? Jakie mam prawa w tej sytuacji?
@Carloos1991 Ma obowiązek ale Allegro nic z tym nie zrobi, możesz iść do sądu. Ale może nie odzyskać prowizji, jak mu nie potwierdzisz że nie doszło do zakupu.😁
"LEF", jest prostsza i lepsza metoda (wg. mnie) aby udowodnić, że nie doszło do sprzedaży czy zakupu.
Wystarczy zrobić fotkę towaru z naklejoną karteczką czy też towar na tle kartki z datą i z nickiem sprzedającego na Allegro (+ może jak coś więcej to foto dowodu osobistego)?
Zapytam się Moderatorek czy taka metoda udowodnienia pozwoli na cofnięcie prowizji na Allegro lokalnie?