Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, w dniu wczorajszym dwukrotnie rozmawiałam telefonicznie ze sprzedawcą na allegro lokalnie w sprawie parametrów i zakupu tostera firmy Smeg. Uzgodniliśmy, że jeżeli zakupu dokonam do godz. 13.00 toster zostanie wysłany w dniu wczorajszym. (zamówienie paczkomat in post za 0 zł, koszt tostera 399,00 zł). Płatność dokonywałam za pomocą karty, bo mam konto w PKO BP i nie było w wykazie mojego banku. Wieczorem weszłam na allegro i zobaczyłam, że zamiast komunikatu przesyłka w drodze był komunikat oczekuje na nadanie. Napisałam do sprzedającego na czacie, czy coś się stało, że przesyłka nie została nadana. Wiadomość do tej chwili nie została odczytana przez sprzedającego, sprzedający nie odbiera ode mnie telefonów. Może to tylko zbieg okoliczności, a może zostałam oszukana. Co powinnam zrobić, jeżeli dzisiaj moje zamówienie nie wyjdzie od sprzedającego, a został uzgodniony termin wysyłki. Magda z Myszkowa
Sprawdź dokładnie czy ten zakup masz w swojej zakładce "kupione" ,jeśli tak to możesz go zapytać przez formularz lub w razie dalszych problemów założyć dyskusję.
Tak mam w zakładce kupione, zapytałam przez czat, nie uruchamiam opcji jeszcze zgłoś naruszenie. Dam p. Łukaszowi szansę i poczekam ten dzisiejszy dzień, może to po prostu zwykły przypadek, ale nie rozumiem, że nawet nie wysłał sms. Nie odbiera w dalszym ciągu telefonu.
@kociak74 sprzedający na Allegro Lokalnie mają 7 dni na wysłanie zamówienia. Rozumiem, że Twoje ustalenia ze sprzedającym były inne, ale dajmy mu jeszcze chwilę czasu. Pamiętaj, że w przypadku problemu możesz zgłosić problem z zakupem i założyć dyskusję, a jeżeli nie dojdziecie ze sprzedawcą do porozumienia złożyć wniosek do Allegro Protect.
Zwróciłam się z prośbą do sprzedawcy o zwrot pieniędzy skoro przesyłka jest jeszcze niewysłana. Toster miał być prezentem niespodzianką dla córki i obawiam się, że go nie będzie albo przyjdzie inny. Mówiłam i pisałam Panu o tosterze SMEG dwukanapkowym, a na zdjęciu ma większe. Mam nadzieję, że zwróci mi pieniądze. Nie odzywa się, nie oddzwania. Jeśli do jutra tego nie zrobi, jutro rano napiszę do allegro i poproszę o pomoc.